اخبار داغ

یادداشت؛

آقای نماینده مردانگی کن و شفاف باش/ اصلاح‌طلبان دست پخت خود را گردن نمی‌گیرند

آقای نماینده مردانگی کن و شفاف باش/ اصلاح‌طلبان دست پخت خود را گردن نمی‌گیرند
موردی که آقای نماینده باید بیشتر به آن توجه کند این است که امروز یکی از خواسته‌های اصلی مردم و نخبگان شفافیت وکلای آن‌هاست و این در صورتی است که غلامعلی کوهساری در موارد متعدد پاسخگوی مردم و حتی رسانه‌ها نبوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، نزدیک به هفت ماه از زمان تشکیل یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می گذرد و در طول این زمان مجلس یازدهم در آماج حمله تندروهای سیاسی بسیاری قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

مجلسی که با وجود حضور یک سومی اصلاح طلبان به نام اصولگرایان تمام شده و هر کار کرده و نکرده ای در آن رخ دهد به نام انقلابیون تمام می شود.

,

نمایندگان گلستان که با ترکیب جدیدی وارد مجلس شدند، تقریبا تمام آن ها نزدیک یا از یک طیف سیاسی هستند اما در بین آن ها تنها دبیر مجمع نمایندگان گلستان است که با حمایت اصلاح طلبان توانست از حوزه انتخابیه رامیان و مینودشت وارد صحن مجلس شورای اسلامی شود.

,

در طول این هفت ماه گذشته برخی از نمایندگان گلستان دست به کارهایی از جنس نظارت میدانی زده اند و با پای کار آوردن مدیران استانی و شهرستانی سعی در حل مشکلات منطقه داشته اند اما متاسفانه این موضوع در برخی از مناطق گلستان مغفول مانده است. 

,

غلامعلی کوهساری نماینده حوزه رامیان، مینودشت و آزادشهر است که با وجود عضویت در یکی از کمیسیون های حساس مجلس و رخ دادن حوادث طبیعی مانند زلزله نتوانسته آن چنان که باید و شاید مدیران ملی را پای کار بیاورد یا حداقل آن را به مردم گزارش نداده است.                                                                             

,

موردی که اقای نماینده باید بیشتر  به آن توجه کند این است که امروز یکی از خواسته های اصلی مردم و نخبگان شفافیت وکلای آن ها است و این در صورتی است که غلامعلی کوهساری در موارد متعدد پاسخگوی مردم و حتی رسانه ها نبوده است.

,

اصلاح طلبانی که این روزها از نمایندگان انقلابی خرده می گیرند چرا به شفافیت آرا رای مثبت نداده اند بد نیست سراغ نماینده سیاسی خود نیز بروند و مطالبه کنند تا کمی با مردم شفاف باشد یا حداقل رسانه را رکن چهارم دموکراسی بداند.

,

با رویکرد عدم مسوولیت پذیری که اصلاح طلبان در انتخابات های مختلف داشته اند و پس از عملکرد ضعیف افراد مورد حمایتشان از رییس جمهور گرفته تا اعضای شورای شهر آن ها را از خود نفی می کنند باید منتظر ماند و دید این افراد چه خوابی را برای انتخابات شورای شهر دیده اند.

,

هادی احمدی

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه