اخبار داغ

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

امروز فضای مجازی بخش مهمی از اقتصاد کشور است/ جمعی از اقتصاددانان گزارشی از تخلفات ۱۵۰سوداگر بورس آماده کرده‌اند

امروز فضای مجازی بخش مهمی از اقتصاد کشور است/ جمعی از اقتصاددانان گزارشی از تخلفات ۱۵۰سوداگر بورس آماده کرده‌اند
محسن رضایی با بیان اینکه امروز فضای مجازی بخش مهمی از اقتصاد کشور است اظهار کرد: فضای مجازی نقشی مهم در نظام عرضه دارد و عامل موثر بر تحول فرایند تولید و قیمت گذاری کالا و خدمات است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار با فرماندهان و فعالان سایبری سپاه خراسان رضوی با تبریک حلول ماه رجب و سالروز میلاد امام باقر(ع) گفت: امام محمد باقر(ع) همراه با فرزند برومندش امام صادق (ع) اولین نهضت علمی فراگیر را در جهان اسلام پایه گذاری کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رضایی با اشاره به مختصات دهه پنجم انقلاب گفت: در این دهه، تهدیدها و فرصت ها با دهه های دوم، سوم و چهارم متفاوت است. برخی نظریه پردازان و حکمرانان غرب با هدف جلوگیری از ظهور تمدن نوین ایران اسلامی، مصمم اند که در هشت سال آینده نیز درگیری و رویارویی اقتصادی را با کشور ما ادامه دهند و ما متقابلاً باید تلاش کنیم که تحریمها را خنثی یا کم اثر کنیم و با تشکیل ایران بزرگ اقتصادی، غرب را از تحریم ملت ایران پشیمان کنیم.

,

رضایی در پاسخ به نظرات کارشناسی فعالان سایبری که دیدگاههای کاربردی خود را جهت انتقال به شورای عالی فضای مجازی و مقام معظم رهبری به دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ارائه کردند، گفت: فضای مجازی نقش مهمی در رونق تولید، اقتصاد ملی و کارآفرینی فناورانه دارد. همچنین رسیدن به سبک زندگی ایرانی اسلامی در فضای مجازی و مدیریت فرصتها و تهدیدهای فضای مجازی بسیار مهم و حیاتی است. دشمنان ملت ایران بیشترین استفاده را از شبکه های اجتماعی انجام می دهند. با هسته های پراکنده در آفند و پدافند سایبری نمی توانیم علیه شبکه های سازمان یافته از جمله منافقینی که از آلبانی شایعه افکنی می کنند، و اسرائیل مقابله کنیم. 

,

 رضایی با اشاره به آثار سوء غفلت از فضای مجازی گفت: امروز فضای مجازی بخش مهمی از اقتصاد کشور است و نقشی مهم در نظام عرضه دارد و عامل موثر بر تحول فرایند تولید و قیمت گذاری کالا و خدمات است.

,

رضایی در ادامه سخنان خود، به بررسی تاثیر فضای مجازی بر قیمت گذاری غیرواقعی برخی سهام پرداخت و ضمن انتقاد از ارزان خریدن های سوداگرانه ۱۵۰ نفر در ماههای ابتدای جهش بورس و ثروت بادآورده برخی شرکت ها و موسسات در مرداد و شهریور ماه که عملاً سرمایه مردم را در بورس به یغما بردند، از تلاش اقتصاددان های دلسوز کشور و انقلاب در تهیه و ارسال قریب الوقوع یک گزارش جامع از تخلفات این ۱۵۰ نفر و رفتار سوداگرانه شرکت های مذکور خبر داد.

,

رضایی گفت: برای حل مشکلات اقتصادی در عرصه های گوناگون نیازمند عزم جدی و مدیریت قرارگاهی هستیم تا دیگر شاهد فقر، فساد و تبعیض نباشیم. با پیروزی انقلاب حاکمیت مردم بر سیاست محقق شد ولی هنوز بانکها، موسسات مالی و اعتباری و بیمه ها آنچنان که باید در خدمت رونق تولید و منافع مردم نیستند و دهه پنجم انقلاب را باید به دهه زمینه سازی برای برقراری مردمسالاری اقتصادی و تثبیت حاکمیت مردم بر اقتصاد تبدیل کنیم. و برای این تحول، نیازمند مشارکت گسترده و عمیق مردم در شناخت و دفاع از منافع ملی هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه