اخبار داغ

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل:

افزایش آمار طلاق در اردبیل نگران کننده است/ دستگاه‌های متولی پاسخگو باشند

افزایش آمار طلاق در اردبیل نگران کننده است/ دستگاه‌های متولی پاسخگو باشند
رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل روند افزایشی آمار طلاق در استان اردبیل را نگران کننده توصیف کرد و گفت: دستگاه‌ها متولی باید پاسخگو باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صدیف بدری در گفتگو با خبرنگار سبلان ما، اظهار داشت: متاسفانه میانگین طلاق در استان اردبیل از میانگین کشوری بالاتر است و در سال جاری هم شاهد افزایش ۱۲ درصدی طلاق در استان بوده‌ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما، ,

وی روند افزایشی آمار طلاق در استان اردبیل را نگران کننده توصیف کرد و افزود: عوامل متعددی در افزایش طلاق دخیل هستند که بایستی توسط دستگاه‌های متولی به صورت دقیق مورد بررسی قرار گرفته و با برنامه‌ریزی منظم در جهت کاهش این پدیده شوم اقدام شود.

,

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل کارنامه دستگاه‌های متولی در خصوص تحکیم نهاد خانواده در استان را غیرقابل قبول ارزیابی کرد و گفت: ۱۷ دستگاه و نهاد اجتماعی در حوزه آسیب‌های اجتماعی مانند طلاق مسئولیت داشته و در این رابطه اعتبار دولتی دریافت می‌کنند. همه این مجموعه‌ها باید نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشند.

,

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان این که کاهش طلاق و حل مشکل ازدواج جوانان از دغدغه‌های اصلی نمایندگان مجلس است، خاطر نشان کرد: در حوزه خانواده به صورت جزیره‌ای عمل شده و فاقد برنامه‌ریزی بلند مدت برای تحکیم نهاد خانواده و تسهیل ازدواج جوانان هستیم.

,

وی تصریح کرد: بازنگری قانون تسهیل ازدواج و طرح جوانی جمعیت در مجلس یازدهم در دستور کار قرار گرفته و امیدوارم با نگاه فراجناحی و غیرسیاسی به این مساله مهم، ضمن استفاده از تجربیات دولت‌های مختلف پس از انقلاب، شاهد تسهیل ازدواج جوانان و کاهش آمار طلاق در جامعه باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه