اخبار داغ

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد؛

ضرورت جذب سرمایه گذار برای برای اتمام بزرگ راه ارومیه_تبریز

ضرورت جذب سرمایه گذار برای برای اتمام بزرگ راه ارومیه_تبریز
نیکزاد در حاشیه بازدید از قطعه سوم بزرگ راه ارومیه_تبریز گفت: یکی از اقدامات ضروری برای اتمام قطعه سوم بزرگ راه ارومیه_تبریز، جذب سرمایه گذار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز ۲۵ بهمن در حاشیه بازدید از قطعه سوم بزرگ راه ارومیه_تبریز اعلام کرد: یکی از اقدامات ضروری برای اتمام قطعه سوم بزرگ راه ارومیه_تبریز، جذب سرمایه گذار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , اروم نیوز,

وی با بیان اینکه هماهنگی های لازم با معاون وزیر راه وشهرسازی جهت تکمیل این پروژه انجام شده است، افزود: سعی داریم در اسرع وقت، باتوجه به هماهنگی هایی که با معاون وزیر راه وشهرسازی انجام شده سرمایه گذاری برای اتمام پروژه پیدا کنیم.

,

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار کرد: امید است همزمان با مشخص شدن سرمایه گذار جدید، این پروژه از حالت سکون و راکد خارج شده و عملیات ساخت آن از سر گرفته شود.

,

نیکزاد با اشاره به طول ۱۳ کیلومتری قطعه سوم بزرگراه ارومیه_تبریز، تصریح کرد: متاسفانه علی رغم تخصیص اعتبار برای تکمیل این پروژه اقدامات خوبی حاصل نشده است.

,

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در پروژه هایی همچون ساخت بزرگراه برگشت اصل سرمایه و سود تضمین شده است، یاد آور شد: اگر کارهای تامین سرمایه گذار حل، و کارهای عمرانی در دو بخش انجام شود پیش بینی میشود پروژه تا یکسال آینده به اتمام برسد.

,

مذاکره با‌ سرمایه گذاران برای اتمام بزرگ راه ارومیه_تبریز 

, مذاکره با‌ سرمایه گذاران برای اتمام بزرگ راه ارومیه_تبریز , مذاکره با‌ سرمایه گذاران برای اتمام بزرگ راه ارومیه_تبریز ,

وحید جلال زاده، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی نیز در حاشیه این دیدار اعلام کرد: باتوجه به مذاکراتی که بایک سرمایه گذار برای تکمیل پروژه طی جلساتی انجام شده پیگیر راهکار های سرعت بخشی به تکمیل این پروژه هستیم.

,

وی با اشاره به اینکه قطعه سوم این آزادراه به طول ۱۹ کیلومتراز ساحل شرقی دریاچه ارومیه تا سه راهی جزیره اسلامی است، تصریح کرد: این قطعه با هدف کاهش مسافت از ۲۹ کیلومتر به ۱۹ کیلومتر با احداث تونل در دست انجام است.

,

جلال زاده یاد آورشد: کاهش بیش از ۱۰ کیلومتری فاصله بین ۲شهر ارومیه و تبریز، تسهیل حمل ونقل، رشد وشکوفایی اقتصادی و توسعه صنعت گردشگری از اهداف این پروژه است.

,

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: باتوجه به اینکه ۴۰کیلومتر از این آزاد راه در محدوده آذربایجان غربی قرار دارد این سفر درجهت پیگیری مشکلات و تاخیر در اتمام پروژه انجام شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه