اخبار داغ

با رشد ۴۷ هزار واحدی شاخص رخ داد؛

استقبال بورس از تغییر دامنه نوسان/ ورود ۱۴۲۹میلیارد تومان پول توسط حقیقی‌ها به بازار سهام

استقبال بورس از تغییر دامنه نوسان/ ورود ۱۴۲۹میلیارد تومان پول توسط حقیقی‌ها به بازار سهام
شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز با رشد ۴۷ هزار و ۷۸۷ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۲۶۲ هزار واحد ایستاد و دوباره ارزش معاملات به بیش از ۲۲ هزار میلیارد تومان رسیدو
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار سهام امروز در نخستین روز کاری هفته با رشد بیش از ۴۷ هزار واحدی نماگر بورس سبز پوش شد. بازار سرمایه امسال روزهای پر فراز و نشیبی را تاکنون سپری کرده است، در این سال رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار دو بار (یک بار در فرودین ماه و بار دوم در بهمن ماه) تغییر کرد.

, اطلاع رسانی راه دانا,
کارشناسان برای هفته جاری روند صعودی و رشد را پیش بینی می‌کنند اما باید منتظر روزهای آینده ماند تا مشخص شود سر انجام این روند مثبت که از هفته گذشته آغاز شده، ادامه می‌یابد یا نه؛ البته این روند صعودی پس از ریزش دوباره بعد از اصلاح مرداد ماه آغاز شده است.
, کارشناسان برای هفته جاری روند صعودی و رشد را پیش بینی می‌کنند اما باید منتظر روزهای آینده ماند تا مشخص شود سر انجام این روند مثبت که از هفته گذشته آغاز شده، ادامه می‌یابد یا نه؛ البته این روند صعودی پس از ریزش دوباره بعد از اصلاح مرداد ماه آغاز شده است.,
 
,
پس از اینکه محمدعلی دهقان دهنوی به عنوان رئیس سازمان بورس انتخاب شد در نخستین گام تغییر دامنه نوسان در بازار سهام را پیگیری کرد و از روز جاری این دامنه که پیش از این مثبت و منفی ۵ درصد بود، تغییر کرد که در نخستین روز با استقبال سرمایه گذاران مواجه شد. براساس آخرین تصمیمات شورای عالی بورس از امروز دامنه نوسان خرید و فروش سهام به منفی ۲ و مثبت ۶ درصد تغییر یافت.
,
 
,
این تصمیم برای به حداقل رساندن تغییرات و تصمیمات لحظه‌ای و هیجانی سهامداران اتخاذ شد و احتمالا تا پایان سال ادامه داشته باشد.
,
 
,
معامله گران امروز در بازار سهام ( بورس و فرابورس) بیش از ۲ میلیون و ۶۸ هزار معامله انجام دادند و مالکیت بیش از ۱۰ میلیارد و ۶۶۴ میلیون سهم و اوراق مالی دست به دست شد.
,
 
,
ارزش معاملات بازار سرمایه هم به بیش از ۲۲ هزار و ۱۱۶ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات خرد سهام هم حدود ۱۳ هزار و ۱۱۹ میلیارد تومان بود و حقیقی‌ها بیش از ۱۴۲۹ میلیارد تومان پول وارد بازار کردند.
,
 
,
 
,
شاخص بورس اوراق بهادار تهران امروز با رشد ۴۷ هزار و ۷۸۷ واحدی به یک میلیون و ۲۶۲ هزار و ۲۰۳ واحد رسید. شاخص هم وزن هم به ۴۳۵ هزار و ۶۱۷ واحد رسید که بیش از ۱۲ هزار و ۵۵۷ واحد افزایش را ثبت کرد.
, شاخص بورس اوراق بهادار تهران امروز با رشد ۴۷ هزار و ۷۸۷ واحدی به یک میلیون و ۲۶۲ هزار و ۲۰۳ واحد رسید. شاخص هم وزن هم به ۴۳۵ هزار و ۶۱۷ واحد رسید که بیش از ۱۲ هزار و ۵۵۷ واحد افزایش را ثبت کرد.,
 
,
معامله گران در بورس بیش از ۷ میلیارد و ۹۶۲ میلیون سهم و اوراق مالی را در یک میلیون و ۲۵۸ هزار نوبت و به ارزش ۱۳ هزار و ۴۳۵ میلیارد تومان دادوستد کردند.
,
 
,
نمادهای صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین، پالایش نفت اصفهان و سرمایه‌ گذاری ‌غدیر در رشد شاخص بیشترین نقش را داشتند.
,
 
,
 
,
شاخص فرابورس ایران هم ۳۳۴ واحد رشد داشت و به ۱۷ هزار و ۸۷۳ واحد رسید.
, شاخص فرابورس ایران هم ۳۳۴ واحد رشد داشت و به ۱۷ هزار و ۸۷۳ واحد رسید.,
 
,
معامله گران امروز در فرابورس بیش از ۲ میلیارد و ۷۰۲ میلیون سهم و اوراق مالی را با انجام ۸۱۰ هزار معامله و به ارزش ۸۶۸۱ میلیارد تومان دادوستد کردند.
,
 
,
نمادهای پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی زاگرس، فولاد هرمزگان جنوب، بیمه پاسارگاد، صنایع معدنی خاورمیانه، ذوب آهن اصفهان و سرمایه گذاری صبا تامین بیشترین اثر مثبت را بر شاخص فرابورس داشتند.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه