اخبار داغ

رئیس اتاق اصناف استان مرکزی:

توزیع روغن به شکل مویرگی در حال انجام است و مشکلی وجود ندارد

توزیع روغن به شکل مویرگی در حال انجام است و مشکلی وجود ندارد
زند گفت: مشکل خاصی در توزیع روغن در سطح شهر اراک نداریم و توزیع به شکل مویرگ در حال انجام است و در خصوص نظارت بر توزیع روغن شرکت معین استان مرکزی که طبیعت است باید قبل از هرگونه توزیع به اصناف اطلاع دهد تا نظارت انجام شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ جمشید زند رئیس اتاق اصناف استان مرکزی در کارگروه ستاد تنظیم بازار استان با اشاره به وضعیت روغن در استان گفت: مشکل خاصی در توزیع روغن در سطح شهر اراک نداریم و توزیع به شکل مویرگ در حال انجام است و در خصوص نظارت بر توزیع روغن شرکت معین استان مرکزی که طبیعت است باید قبل از هرگونه توزیع به اصناف اطلاع دهد تا نظارت انجام شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,
 
,
وی افزود: مردم با همیاری اصناف و دستگاه های نظارتی باید در توزیع روغن ما را یاری دهند و اتفاقی که توسط بسیج برای معرفی کاروان امین افتاد باید روز به روز در همه بخش ها با قوت ادامه دار باشد.
,
 
,
رئیس اتاق اصناف استان مرکزی بیان کرد: بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ واحد صنفی خواربار فروشی و سوپرمارکت در شهر اراک داریم که به نوبت به آنها روان ارائه می شود.
,
 
,
وی گفت: با توجه به گرانی برنج و خصوصا برنج هندی اقبال مردم به سمت برنج پاکستانی و تایلندی بیشتر سوق پیدا کرده که باید در این خصوص کمبودها رفع شود.
,
 
,
زند اضافه کرد: کمبودهایی در خصوص سیمان در سطح اراک وجود دارد که با توجه به رونق فعالیت های ساختمانی باید کمبودها مرتفع شوند.
,
 
,
وی گفت: طرح ویژه نظارتی اصناف برای ایام پیش رو به زودی اجرا می شود که نیاز است دستگاه های دیگر در این امر همیاری کنند.
,
 
,
رئیس اتاق اصناف استان مرکزی خاطر نشان کرد: طرح جشنواره فروش ویژه نوروزی نمایشگاهی به وسعت ایران با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در دستور کار است که در روزهای آینده عملیاتی خواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه