اخبار داغ

عذرخواهی کنید؛

توهین به رئیس جمهور محکوم است حتی برای شما‼️

توهین به رئیس جمهور محکوم است حتی برای شما‼️
جریانی که سابقه ای سیاه در توهین به افراد و شخصیت ها دارد نمی تواند داعیه دار اخلاق سیاسی باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریزبیدار،  22 بهمن سال ۹۹ نیز با ظاهری متفاوت گذشت اما یک حاشیه سعی کرد خود را به متن ماجرا تبدیل کند و آن پخش کلیپی از موتورسواران در اصفهان بود که علیه رئیس جمهور شعار می دادند و این فیلم واکنش هایی علیه خود به دنبال داشت. در ابتدا باید گفت که توهین به هر شخصی به خصوص شخصیت های ملی و قانونی کشور هم محکوم است و هم غیر قانونی و غیر شرعی، اخیرا نیز به دنبال توهین تلویحی به رئیس جمهور در برنامه مناظره شبکه چهار نیز تذکر جدی و کلی رهبر انقلاب را در پی داشت که نباید ادبیات توهین آمیز در کشور رواج داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریزبیدار,

از اینها که بگذریم تلاش یک جریان سیاسی برای بهره برداری از توهین چند جوان قابل توجه بود، جریان اصلاح طلب و غربگرا در یک هماهنگی خاص به این موضوع پرداختند و با به حاشیه بردن حضور متفاوت مردمی در جشن انقلاب سعی کردند باخت های سیاسی و اقتصادی خود در میدان وعده ها را با مظلوم نمایی برای رئیس جمهور جبران کنند.

,

جالبتر اینجاست که جریانی مدعی اخلاق سیاسی می شود که در سابقه خود انواع توهین ها به مقدسات و شخصیت های سیاسی را دارد و هیچ وقت از توهین های خود عذر نخواسته است، از توهین به مقدسات و زیر سوال بردن نهضت عاشورا و ... در روزنامه های زنجیره ای زمان اصلاحات اگر بگذریم می رسیم به نمونه توهین های مشابه به مقام ریاست جمهوری، اصلاح طلبان و غربگرایان هیچ وقت آتش زدن عکس رئیس جمهور وقت در دانشگاه امیرکبیر، دروغ گو، ساحر و رمال نامیدن رئیس جمهور وقت در انتخابات ۸۸ و هزاران توهین نوشتاری به احمدی نژاد را در هشت سال دولتش که رئیس جمهور قانونی کشور بود محکوم نکردند، آنها حتی مرحوم صانعی را که در سال ۸۸ به رئیس جمهور قانونی و منتخب کشور تهمت حرامزادگی زد، محکوم نکردند!

,

حتی اصلاح طلبان زمانی که با مرحوم هاشمی اختلاف دیدگاه داشتند و با بولدوزر تخریب از رویش رد شدند، او را عالیجناب سرخ پوش و ... نامیدند هیچ عذری از آن مقام ریاست جمهوری نخواستند اما بعدتر از ترس حذف سیاسی به او پناه بردند و تمجیدش کردند، البته در مورد مرحوم هاشمی اصلاح طلبان گرچه از او عذر نخواستند اما بعدها با تعریف و تمجید برایش جبران کردند.

نتیجه اینکه جریانی که سابقه ای سیاه در توهین به افراد و شخصیت ها دارد نمی تواند داعیه دار اخلاق سیاسی باشد و افکار عمومی نیز می داند که هر جریانی به چه دلیل وارد چنین موضوعاتی می شود، البته از جریان سیاسی مورد نظر بعید نیست به مانند سابق افرادی را با ظاهری انقلابی اجیر کند که به رئیس جمهور توهین کنند و بعد خود در نقش معلم اخلاق سیاسی ظاهر شوند و دیگری را محکوم کنند!

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه