اخبار داغ

دولت به جای پرونده سازی به وظایف قانونی خود عمل کند؛

ادبیاتی که برای مردم به کار می رود در جایگاه یک رئیس جمهور نیست/واکنش های مردم، حاصل عملکرد خود دولت

ادبیاتی که برای مردم به کار می رود در جایگاه یک رئیس جمهور نیست/واکنش های مردم، حاصل عملکرد خود دولت
نماینده مردم همدان گفت: اتفاق ناپسند و غیرقابل دفاع شعار عده ای معدود علیه رئیس جمهور در یک شهرستان نشان داد مردم آگاه هستند و مقصر اصلی را دولت می دانند و دولت باید در این ماههای پایانی به جای پرونده سازی به وظایف قانونی خود عمل کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، در روز ملی مردم ایران و 22 بهمن ماه عده ای اندک از مردم به شعارهایی علیه رئیس جمهور پرداختند و از سوء مدیریت و اوضاع نابسامان اقتصادی گلایه داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

درخواست دولت روحانی برای برخورد قاطع با هتاکان به خودش گویا در این ماههای پایانی دولت بیشتر شبیه پاک کردن صورت مساله باشد تا حل شدن مساله؟

,

به نظر می رسد بددهانی مقامات دولتی با مردم از رئیس جمهور تا وزرا با جملاتی مانند بی عقل و بی سواد و بی شعور و... در کنار سومدیریت غیر قابل توجیه دولت در زمینه معیشت مردم حتی در اموری مانند قیمت خیار و موز و تخم مرغ بعضا ممکن است باعث بروز احساسات نادرستی از این دست شود و در شرایطی که مردم برای تجدید بیعت با آرمانهای انقلاب به خیابان آمده اند به مسئولی نیز انتقاد داشته باشند و با شنیدن جمله ای از رئیس جمهور که می گوید "به خاطر عمل به وعده هایمان سرافراز هستیم" تحریک به واکنش شوند.

,

احمد حسین فلاحی نماینده مردم همدان در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: طبق روایات الناس عین الملوک یعنی مردمان براساس سبک و سیاق مالکان برخورد می کنند.

,

وی افزود: با این اوضاع نابسامان اقتصادی چرا مردم به رهبری اینطور نیستند؟ چون شخص رئیس جمهور با الفاظی چون جیب بر و کاسبان تحریم با مردم حرف می زند، بنابراین نباید انتظار داشته باشد که مردم چیزی نگویند.

,

فلاحی تاکید کرد: البته به هیچ عنوان چنین رفتاری را تایید نمی کنیم چرا که جامعه نیاز به انسجام دارد؛ اما ادبیاتی که برای مردم به کار برده می شود باید در جایگاه یک رئیس جمهور باشد.

,

نماینده مردم همدان افزود: این حرکت مردم یک پیام دارد یعنی مردم به شدت تحت فشار هستند و مقصر اصلی را دولت می دانند، پس مسئولین آگاه باشند مردم اشتباه نمی کنند.

,

فلاحی عنوان کرد: واکنش ها حاصل عملکرد خود دولت است و دولت هم به جای پرونده سازی به وظایف قانونی خودش عمل می کند.

,

نماینده مردم همدان با بیان اینکه 7 سال از عمر دولت گذشت و تمام وعده های 100 روزه و چرخیدن سانتریفیوژ و کاهش دلار و رونق کسب و کار همگی خیالی واهی بیش نبود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه