اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور:

راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات مطالبه جدی سازمان بسیج دانش‌آموزی است/روایتگری راویان دفاع مقدس به صورت مجازی

راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات مطالبه جدی سازمان بسیج دانش‌آموزی است/روایتگری راویان دفاع مقدس به صورت مجازی
مجتبی باستان از برگزاری راهیان نوری مجازی و حضور 5 میلیونی دانشاموزان در این ارئو خبر داد و گفت: راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات یک ضرورت است و ما این اقدام را از مسئولان دولتی و آموزش و پرورش مطالبه کرده ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، مجتبی باستان، رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به طراحی برنامه‌های مختلف برای گروه دانش آموزی در فضای مجازی، اظهار کرد: بسیاری از برنامه‌های ما در قالب چالش‌ها و پویش‌ها برنامه ریزی شده که کار اثر بخش بوده و دانش‌آموزان استقبال خوبی از آن داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه برنامه‌ها در قالب چالش و پویش با ضاعقه دانش آموزان بوده است، گفت: پویش‌ها به صورت مناسبتی بوده و نمونه آن پویش "مرگ بر آمریکا بوده و بیش از یک میلیون دانش آموز طومار الکترونیکی آن را امضا کردند.

,

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور با اشاره به اینکه در سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی که مصادف با 13 آبان و روز استکبارستیزی بود، برنامه های متنوعی طراحی شد، افزود: در این پویش دانش‌آموزان خطاب به فرماندهان جبهه مقاومت برای گرفتن انتقام اعلام آمادگی کردند که در این پویش 2 میلیون و 500 هزار نفر دانش‌آموز شرکت کردند.

,

وی یادآور شد: برنامه های متنوعی در قالب عکس نوشته، کلیپ و موشن گرفی با کمک تشکل‌های بسیج برنامه ریزی شد و در بستر شاد اجرا شد.
باستان با بیان اینکه تشکل های بسیج دانش‌آموزی دارای کانال در بستر شاد هستند، گفت: تمام تولیدات در زمینه های مختلف در کانال ها با همکاری آموزش و پرورش منتشر می‌شود.

,
,

وی با اشاره به برگزاری راهیان نور مجازی، گفت: با توجه به شرایط کرونایی که اردوی راهیان نور برگزار نمی‌شود، این اردو را مجازی برگزار می‌کنیم، به این صورت که راوی ها در مناطق عملیاتی حضور و اقدام به روایت گری راه شهدا و انتقال مفاهیم ایثار و شهادت در بستر مجازی خواهند داشت.

,

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور یادآور شد: بیش از 5 میلیون نفر دانش آموزدر سالجاری از اردوی راهیان نور مجازی بهره مند خواهند شد.

,

وی با بیان اینکه ما هدف رفتاری برای همه تولیدات خود طراحی کرده ایم، خاطرنشان کرد: جریان آموزش و تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی ادامه دارد و به مواضات مسئله آموزش ما در تعلیم و تربیت دانش آموزان هم با اجرای برنامه های مختلف در بستر مجازی هدف بنیادی را دنبال میکنیم.

,

باستان راه اندازی شبکه ملی اطلاعات را یک ضرورت خواند و گفت: این شیکه یک نیاز است که ما را از وابستگی نجات می‌دهد و ما این موضوع را از مسئولان آموزش و پرورش و دولتی مطالبه گری کرده ایم چرا که با راه‌اندازی این شیکه بسیاری از خروج داده ها به دیتاهای خارجی جلوگیری می‌کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه