اخبار داغ

رئیس فدراسیون دوومیدانی:

تلاش برای کسب ۵ سهمیه المپیک در دوومیدانی/اردبیل پتانسیل میزبانی مسابقات آسیایی را دارد

تلاش برای کسب ۵ سهمیه المپیک در دوومیدانی/اردبیل پتانسیل میزبانی مسابقات آسیایی را دارد
رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: تاکنون ۲سهمیه کسب کردیم و تلاش داریم بعد از عید سه الی چهار سهمیه دیگر نیز کسب کنیم تا حداقل پنج دوومیدانی کاران از کشورمان به المپیک توکیو اعزام شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هاشم صیامی در گفتگو با خبرنگار سبلان ما، اظهار داشت: افتتاح یکی بهترین سالن های دوومیدانی کشور در اردبیل، نشانگر وجود قهرمانان و ورزشکاران توانمند دوومیدانی از جمله ژاله کاردان و بهنام شیری در این استان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی با بیان اینکه ورزشکاران استان اردبیل از لحاظ فیزیکی در رده های نوجوانان و جوانان از شایستگی و توانمندی بالایی برخوردار هستند، افزود: درصدد این هستیم تا بتوانیم در سالهای آینده برای تیم های ملی و کسب مدال های آسیایی و بین المللی از این استان سهمیه بیشتری داشته باشیم.

,

رئیس فدراسیون دوومیدانی با اشاره به اینکه شکوفایی استعدادها در دوومیدانی نیازمند تامین زیرساخت ها و پیست های استاندارد است، گفت: بهره برداری از مدرنترین سالن دوومیدانی در اردبیل نویدبخش روزهای روشنی برای دوومیدانی استان است.

,

صیامی با بیان اینکه این سالن دارای 6 هزار متر پیست تارتان و جایگاه مناسب برای تماشاگران است، اذعان داشت: سالن دوومیدانی اردبیل ظرفیت برگزاری مسابقات بین‌المللی را دارد و در صورت حمایت و پای کار بودن مسئولان استانی، می‌توانیم میزبانی رقابت‌های قهرمانی آسیا را بر عهده بگیریم.

,

وی خاطر نشان کرد: با همکاری و همراهی هیات استان و وجود فرزندانی از این خطه در فدراسیون که تعصبی خاصی به نیز دارند، در تلاش هستیم در رده های پایه و نوجوانان و جوانان یک تیم قوی در استان شکل بگیرد.

,

صیامی با اشاره به برنامه های فدراسیون برای مسابقات داخلی و بین المللی، بیان کرد: برگزاری مسابقات باشگاهی داخل سالن در اسفند ماه سالجاری و تلاش برای فراهم سازی شرایط افزایش تعداد ورزشکاران کسب ورودی به المپیک، از اهم برنامه های فدراسیون برای روزهای آینده است.

,

رئیس فدراسیون دوومیدانی با تاکید بر اینکه بهنام شیری از اردبیل یکی از پرتابگرانی است که شانس حضور در المپیک را دارد، تصریح کرد: تاکنون 2 سهمیه کسب کردیم و تلاش داریم بعد از عید سه الی چهار سهمیه ورودی دیگر نیز کسب کنیم تا حداقل پنج دوومیدانی کاران از کشورمان به المپیک توکیو اعزام شوند.

,

 

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه