اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی هرمزگان:

برخی به دنبال سرگرم‌سازی مردم با حاشیه‌ها هستند

برخی به دنبال سرگرم‌سازی مردم با حاشیه‌ها هستند
بیژنی با اشاره به مانور بیش از اندازه برخی از رسانه ها مبنی بر توهین به رییس جمهور گفت: برخی‌ها دلشان می‌خواهد که کشور درگیر مسائل حاشیه‌ای باشد تا کسی مطالبه اصلی یعنی رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم را از دولت نداشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد بیژنی، تحلیلگر مسائل سیاسی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به حادثه روز ۲۲ بهمن در اصفهان و شعار دادن برخی از افراد علیه رییس جمهور اظهار کرد: هر نوع توهینی به رییس جمهور مورد تایید نیروهای انقلابی نیست و قطعا هر نیروی انقلابی شعار دادن علیه رییس جمهور قانونی کشور را محکوم می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

تحلیلگر مسائل سیاسی هرمزگان عنوان کرد: برخی از رسانه ها به بهانه سازماندهی این حرکت خوراک تبلیغی برای هجمه بر ارکان انقلاب اسلامی و نظام پیدا کرده اند در حالیکه  هیچ شاهدی مبنی بر سازماندهی این حرکت وجود ندارد و از نظر عقلی و منطقی نیز سازماندهی توهین به رییس جمهور به نفع هیچ کسی نیست.

,

بیژنی افزود: در کشور ما منتقدین به رییس جمهور به راحتی می توانند در رسانه های رسمی و غیر رسمی صحبت و نقد کنند و نیازی به روی آوردن به توهین ندارند و این اقدام دستاوردی برای نیروهای انقلاب و منتقدین ندارد و اگر ساماندهی شده باشد نیز از طرف کسانی هست که خوراکشان این مباحث تبلیغی است.

,

وی تصریح کرد: یک نگاه دیگری وجود دارد برخی ها دلشان می خواهد که کشور درگیر چنین مسائل حاشیه ای باشد تا کسی مطالبه اصلی را از دولت نداشته باشد این مظلوم نمایی ها و تاکید بیش از اندازه بر روی حواشی نشان می دهد که برخی ها دوست دارند به جای مباحث و دغدغه های اصلی مردم همیشه حواشی مد نظر قرار گیرد.

,

تحلیلگر مسائل سیاسی هرمزگان ادامه داد: رسانه هایی که امروز رگ گردنشان از توهین به رییس جمهور باد کرده در دوران های مختلف به توهین های مشابه که به شخصیت های مختلف انقلاب می شد ساکت بودند و دایه دار بودند.

,

بیژنی خاطرنشان کرد: در مقاطعی که دولتی ها توهین های فراوانی در چند سال به مردم و منتقدین کردند کوچکترین نقدی از طرف رسانه های حامی دولت صورت نگرفت؛ لذا اگر کسی بخواهد این جریان را نقد کند شایسته نیست این رسانه ها انجام دهند، زیرا این جریان را کسی باید نقد کند که خودش دستمال پاکیزه باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه