اخبار داغ

قصه پرغصه موسسات بانکی غیرمجاز؛

مالباختگان موسسه مهر امید ایوان چشم انتظار اجرای عدالت

مالباختگان موسسه مهر امید ایوان چشم انتظار اجرای عدالت
مالباختگان موسسه مهر امید ایوان با گذشت چندین سال از پلمپ این موسسه در شهرستان همچنان چشم انتظار بازگشت سرمایه خود هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار ، آذرماه سال 1396 با دستور دادستان کشور تمامی موسسات مهر و امید در استان ایلام پلمپ و متولیان ان نیز بازداشت شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

در شهرستان ایوان نیز به دستور دادستان وقت "مالک بهادری" دستور پلمپ این موسسه صادر شد.

,

موسسه ای که چندین شعبه را در نقاط مختلف استان ایجاد کرده بود و با جذب سرمایه و وعده پرداخت سود و تسهیلات دارایی تعداد زیادی از شهروندان ایوانی را به یغما برد.

,

حال با گذشت چندین سال ازپلمپ این موئسسه در شهرستان ایوان همچنان سپرده گذاران نا امید از بازگشت سرمایه خود هستند،سرمایه  ای که هرکدام ازآنان برای گذراندن چرخ زندگیشان ماهها برای زحمت کشیده بودند.

,

با این اوصاف روز گذشته تعدادی از اینمالباختگان در شهخر ایوان تجمع کرده بودند و خواستار رسیدگی به وضعیت آنان از سوی مسئولان استانی و کشور شدند چرا که دیگر با نداشتن سرمایه تاب تحمل ادامه زندگی برایشان سخت . سنگین شده بود.

,

اما هدف از ارائه این گزارش پرداختن به مشکلاتی است که گریبانگیر سپرده گذاران شده است ،سپرده گذارانی که با سرمایه ای که در دست داشتنددچار مشکلاتی  شدند  و امروز به دنبال اصل سپرده خود به هرجایی رجوع می کنند.

,

یکی از این سپرده گذاران در گفتگو با خبر نگار ما اظهار کرد : در شهر ایوان ساکن هستم ،مبلغ سرمایه ای که داشتم را در این موسسه سپرده گذاری کردم،در واقع بااین مبلغ امرار معاش می کردم چرا که شغل من آزاد است و مبلغ حقوق ثابتی ندارم.

,

وی ادامه داد: متاسفانه چندین سال است که موسسه مهر امید در شهرستان ایوان به دستور قاضی پلمپ شده است و دلیل ان هم ظاهرا نداشتن مجوز از سوی بانک مرکزی است.

,

این شهروند ایوانی بیان کرد : من که یک شهروند ساده هستم از کجا بدانم کدام موسسه مجوز دارد کدام یک مجوز ندارد؟ ،از طریق اینکه این شعبه  به ظاهر  صورت رسمی  در شهر فعالیت می کرد سرمایه ام را در این موسسه سرمایه گذاری کردم ،که بعدها فهمیدم مجوز ندارد.

,

وی در پایان گفت : شاید از یک بابت خوشحال باشم که ان موسسه پلمپ شد چرا که ممکن بود افراد بیشتری  سرمایه گذاری می کردند و به وضیت من گرفتار می شدند ،امیدواریم مسئولان به حال ما فکری کنند و مشکلات ما را مرتفع نمایند.

,

انتظار می رود مسئولان دغدغه های مردمی در این خصوص را رفع کنند چرا که مالباختگان موسسه مهر امید شهرستان ایوان همچنان در انتظار تدبیر مسئولان استانی درراستای رفع مشکلاتشان هستند.

,

 

,

انتهای پیام/الف

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه