اخبار داغ

معاون استاندار آذربایجان غربی:

برآورد خسارت آتش‌سوزی مهاباد در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود

برآورد خسارت آتش‌سوزی مهاباد در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود
رحمانی گفت: برآورد خسارات حادثه آتش‌سوزی بازارچه مهاباد در تمامی بخش‌های خسارات به تاسیسات و همچنین کالا و لوازم موجود در مغازه‌ها به صورت دقیق و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود تا حمایت لازم صورت گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، آیدین رحمانی در جلسه ستاد بحران مهاباد اظهار داشت: خسارت این آتش سوزی پس از برآورد، از منابع مالی مختلف جبران می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

وی ادامه داد: با توجه به شرایط کرونا در یک سال گذشته و همچنین حادثه آتش سوزی عزم مسوولان را برای جبران ضرر مالی مغازه داران را جدی کرده و به طوری که تا عادی شدن شرایط و روال طبیعی در کنار آنها خواهیم بود.

,

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی، بیان کرد: ارایه تسهیلات ویژه، پیگیری از محل بیمه کوثر و شرکت توزیع برق و همچنین کمک‌های مردمی می‌تواند بخش زیادی از ضرر مالی کسبه را جبران کند.

,

رحمانی تاکید کرد: باید مکان‌های آسیب پذیر شناسایی شود تا در آینده شاهد چنین حوادثی نباشیم چراکه با کمترین هزینه پیشگیری می توان از بیشترین خسارت ها جلوگیری کرد.

,

خسارات اولیه آتش سوزی بازارچه مهاباد ۳۰۰ میلیارد ریال است

, خسارات اولیه آتش سوزی بازارچه مهاباد ۳۰۰ میلیارد ریال است, خسارات اولیه آتش سوزی بازارچه مهاباد ۳۰۰ میلیارد ریال است,

فرماندار مهاباد هم در این جلسه گفت: براساس گزارش‌های اولیه دریافت شده حدود ۲۳۰ میلیارد ریال کالا و اجناس، ۳۰ میلیارد ریال به سازه مغازه‌ها و مابقی زیر ساخت و دیوارکشی آسیب دیده‌اند که انتظار داریم این رقم در روزهای آتی افزایش یابد.

,

عارف خدرلو افزود: با توجه به حجم زیاد آتش سوزی و امکانات محدود آتش نشانی مهاباد عوامل آتش نشانی شهرهای اطراف و همچنین شرکت پتروشیمی در کمترین زمان محل حادثه حضور یافته و عملیات اطفای حریق را تا ۳ شب به پایان رسید.

,

وی بیان کرد: در کمترین زمان ممکن خسارت دقیق وارد شده برآورد و به استانداری ارسال خواهد شد.

,

۴۳ آتش نشان عملیات اطفای حریق را انجام دادند

, ۴۳ آتش نشان عملیات اطفای حریق را انجام دادند, ۴۳ آتش نشان عملیات اطفای حریق را انجام دادند,

شهردار مهاباد هم این جلسه از حضور ۱۱ دستگاه سبک و سنگین در محل آتش سوزی خبرداد و گفت: ۴۳ آتش نشان از عوامل شهرداری و شهرهای اطراف در عملیات اطفای حریق حضور داشتند و موفق شدند در کمتر از چهار ساعت آتش را به طور کامل مهار کنند.

,

جمیل قادری اضافه کرد: آبرسانی و اطفای حریق و عملیات آبرسانی با مدیریت صحیح  در چهار نقطه اصلی محل حادثه انجام و آتش سوزی در ساعت ۳ به طور کامل مهار و عملیات ایمنی سازی محیط انجام گرفت.

,

وی با بیان اینکه این حادثه تلفات جانی در پی نداشته است، گفت: پنج نفر مصدوم شامل ۲ نفر پرسنل شهرداری، یک نفر فرمانداری و ۲ نفر نگهبان بازارچه در این حادثه دچار دودگرفتگی ناشی از آتش سوزی شدند که هم اکنون حال عمومی آنان مطلوب است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه