اخبار داغ

از ابتدای سال جاری انجام شد؛

تشکیل ۹ هزار پرونده تخلف صنفی در آذربایجان‌غربی

تشکیل ۹ هزار پرونده تخلف صنفی در آذربایجان‌غربی
به گفته مسئولان، از ابتدای سال جاری ۹ هزار و ۲۴۵ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش یک هزار و ۷۷۱ میلیارد ریال در استان آذربایجان غربی تشکیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایرج مرندی در گفت و گو با اروم نیوز، اظهار داشت: این پرونده‌ها جهت رسیدگی بیشتر و صدورحکم نهایی به مراجع ذی‌صلاح ارجاع داده شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

وی ادامه داد: این تعداد پرونده تخلف از ۲۳۰ هزار و ۹۱۳ مورد بازرسی انجام شده، کشف شده است.

,

سرپرست معاونت نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان‌غربی، گفت: در این مدت  ۱۵ هزار بازرسی در حوزه عمده فروشی انجام شده که ۱۹۵ فقره پرونده به ارزش ۲۹ میلیارد ریال در این بخش تشکیل شده است.

,

مرندی بیان کرد: در حوزه واحدهای خرده فروشی نیز ۱۲۱ هزار بازرسی صورت گرفته که چهار هزار و ۴۲۶ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش ۹۴ میلیارد ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

,

وی اضافه کرد: در راستای نظارت بر فرآیند تامین و توزیع تخم مرغ، ۱۶۱ هزار و ۵۶۷ کیلو گرم توسط یک شرکت توزیعی که به صورت غیر قانونی خارج از شبکه در حال توزیع بود کشف شد.

,

وی بیان کرد: برای این متخلف پرونده تخلف به ارزش ۲۲ میلیارد و ۶۱۹ میلیون ریال تشکیل شد و جهت رسیدگی و صدور حکم نهایی به تعزیرات حکومتی ارجاع گردید.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه