اخبار داغ

نماینده مردم اصفهان مطرح کرد؛

دولت باید پاسخگوی مطالبات مردم باشد/ باشکایت مشکلات حل نمی‌شود

دولت باید پاسخگوی مطالبات مردم باشد/ باشکایت مشکلات حل نمی‌شود
رحمت الله فیروزی پور گفت: امروز به شکایت مشکلات حل نمی شود و افراد باید اخلاق و ادب اسلامی که اصل قضیه است را رعایت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رحمت‌الله فیروزی‌پور در گفتگو با صبح زاگرس در خصوص اتفاقات و حواشی روز 22 بهمن در شهر اصفهان گفت: برای اتفاقات پیش آمده دو مقوله وجود دارد، که اولین مورد به این برمیگردد که ما باید به اصل فرامین مقام معظم رهبری عمل کنیم وادب، احترام و اخلاق را رعایت کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی در ادامه افزود:دولت نیزباید به تکالبف و وظایف خود عمل کند، وپاسخگو باشد، چرا که شرایط جامعه به گونه ای است که مردم می تواند پیشنهادات و انتقادات خود رابه شیوه بهتری به زبان بیاورند،و هرگز اتفاقات بوجود امده برای کشور ما مناسب نیست.

,

نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: دولت و رئیس جمهور نیز باید به منتقدین خود درست برخورد کند، ودر واقع مطالبات مردم،سیاسیون و منتقدین یک بحث است که باید حساب شده و درست و به روشهای اخلاقی بررسی و پرداخت شود، و از طرف دیگر دولت هم نباید با مخالفین ومنتقدین خود تند برخورد کند.

,

فیروزی پور در ادامه با اشاره به اینکه به نظر من باید طرفین آستانه تحمل خود را بالا ببرند، تشریح کرد: امروز با شکایت  مشکلات حل نمی شود و باید اخلاق و ادب اسلامی که اصل قضیه  است رعایت شود.

,

وی با بیان اینکه عده ای در بدنه دولت نیز از ادبیاتی  استفاده کرده اند که قابل قبول نیست افزود: رئیس جمهور نباید با مخالفان و منتقدین خود از ادبیات تند استفاده کند،آنچه مهم است و همه ما باید آن را رعایت کنیم اینست که باید پذیرای  نقد های مخالفین باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه