اخبار داغ

آخرین قیمت سکه، طلا و ارز در بازار؛

کاهش۱۰ هزار تومانی قیمت سکه در روز نوسانی؛ دلار بدون تغییر ماند+ قیمت‌ها

کاهش۱۰ هزار تومانی قیمت سکه در روز نوسانی؛ دلار بدون تغییر ماند+ قیمت‌ها
سکه امروز (هم‌اکنون) با روند نوسانی و کاهش ۱۰ هزار تومانی قیمت ۱۱ میلیون و ۹۴۶ هزار تومان است و نرخ هم دلار بدون تغییر ماند؛ قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار هم نسبت به دیروز، ارزان‌تر شد.
[
به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا؛ بازار سکه، طلا و ارز امروز روند نوسانی داشتند، قیمت سکه در ساعاتی افزایش یافت و حتی مانند روز گذشته از ۱۲ میلیون تومان هم عبور کرد اما باز هم از رشدش کاسته شد و حتی در لحظه نگارش این خبر منفی بود.
, شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا,
 
,
نرخ‌ها در بازار ارز هم مانند سکه روند نوسانی داشت و مقاطعی افزایش داشت، ولی هم‌اکنون با اندک کاهش نسبت به روز گذشته خرید و فروش می‌شود.
,
 
,
قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (هم‌اکنون) نسبت به روز گذشته با ۱۰ هزار تومان کاهش ۱۱ میلیون و ۹۴۶ هزار تومان و سکه طرح قدیم با ۲۰۲ هزار تومانی ۱۱ میلیون و ۴۹۹ هزار تومانی به فروش رفت.
,
 
,
نیم و ربع سکه هم‌اکنون بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. سکه یک گرمی هم ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.
,
 
,
هر انس طلا در بازارهای جهانی ۱۸۴۰ دلار و ۷۹ سنت است.
,
 
,
قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار داخل نسبت به دیروز کاهش ۸۶۰۰ تومانی داشت و به یک‌میلیون و ۱۶۸ هزار تومان و هر گرم طلای ۲۴ عیار با ۱۱۵۰۰ تومان افت به یک‌میلیون و ۵۵۷ هزار تومان به فروش رسید.
,
 
,
نرخ هر دلار آمریکا امروز در بازار ارز با رشد اندک ۲ تومانی به  ۲۴ هزار و ۹۸۳ تومان و هر یورو هم ۳۰ هزار و ۲۷۱ تومان است.
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه