اخبار داغ

هاشمی در جمع خبرنگاران عنوان کرد؛

لزوم بررسی صحت گفته های حناچی درباره صفر شدن تراکم فروشی

لزوم بررسی صحت گفته های حناچی درباره صفر شدن تراکم فروشی
رئیس شورای شهر تهران گفت: شهردار تهران اعلام کردند که در تراکم فروشی به صفر رسیده‌ایم. حال باید این گفته ها بررسی شود و اطمینان یابیم که آیا تراکم فروشی به صفر رسیده است یا خیر.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تهران پرس، محسن هاشمی در حاشیه جلسه علنی شورای شهر، درباره وضعیت بررسی بودجه شهرداری گفت: بودجه به شورای شهر آمده و در کمیسیون ها در حال بررسی است. امروز هیئت رئیسه نظر کمیسیون برنامه و بودجه درباره رسیدگی به پیشنهادات را بررسی می کند و اگر اختلافی میان کمیسیون برنامه و بودجه و کمیسیون ها باشد، آن را در جلسه تلفیق بررسی می کنیم.

رئیس شورای شهر عنوان کرد: هفته آینده نیز بخش اول بودجه یعنی درآمدها به صحن شورا می آید.

وی درباره طرح شهر دوستدار سالمند گفت: امروز تصویب شد که سن سالمندی بر اساس شیوه جهانی افراد بالای ۶۵ سال محسوب شود و مورد تکریم قرار بگیرند. به همین منظور کارتی به این عزیزان اعطا می شود تا در مراکز مختلف تفریحی، رفاهی و خدماتی از تسهیلات و تخفیف ها استفاده کنند.

رئیس شورای شهر تهران در واکنش به نشست خبری روز گذشته پیروز حناچی شهردار تهران افزود: شهردار تهران اعلام کردند که بعد از جنگ تحمیلی روش جدیدی برای خودکفایی شهرداری در مدیریت شهری ایجاد شد. این خودکفایی موجب شد تا شهرداری ها به سمت قانون فروشی و شهر فروشی بروند و این موضوع در دوره گذشته شهرداری به اوج خود رسید.

هاشمی ادامه داد: آقای شهردار موضوع دیگری را مطرح کردند و گفتند که باید این روش در مدیریت شهری تغییر کند و قانون فروشی در شهر پایان یابد. ایشان اعلام کردند که در تراکم فروشی به صفر رسیده ایم. حال باید این صحبت ایشان که بدون تراکم فروشی در حال مدیریت شهر هستیم، مورد تحلیل و بررسی قرار گیرد و اطمینان یابیم که آیا تراکم فروشی به صفر رسیده است یا خیر.

وی عنوان کرد: به علاوه اینکه آقای حناچی مدعی شدند که ما در شهر حقوق ها را به موقع می دهیم و فعالیت های نیمه تمام را تکمیل می کنیم. باید این موارد مورد بررسی قرار گیرد به علاوه ایشان گفتند که ما به کیفیت زندگی در شهر پرداختیم که باید بررسی شود که آیا شهردار درست گفته است یا خیر.

رئیس شورای شهر تهران ابراز داشت: در حال حاضر پرسنل شهرداری تهران در حال رسیدن به زیر ۶۰ هزار نفر است و دیگر مثل گذشته اقوام مدیران به صورت ویژه وارد شهرداری نمی شوند. در زمینه شهر فروشی و کمیسیون ماده ۱۰۰ شاهد کاهش خطاها و نگاه ویژه به فضای سبز تهران هستیم.

هاشمی تصریح کرد: در این دوره هیچ رقمی به بدهی های شهرداری اضافه نشده و رقمی از بدهی ها نیز بازپرداخت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران پرس,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

 

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه