اخبار داغ

عضو شورای مرکزی مجمع هم افزایی جوانان انقلابی مطرح کرد:

دعوت از جوانان مومن و متخصص قمی برای شکستن انحصار احزاب /ساخت دولت اسلامی با جوانان انقلابی

دعوت از جوانان مومن و متخصص قمی برای شکستن انحصار احزاب /ساخت دولت اسلامی با جوانان انقلابی
عضو شورای مرکزی مجمع هم افزایی جوانان انقلابی بااشاره به ساخت دولت اسلامی با جوانان انقلابی، گفت: از جوانان مومن و متخصص قمی برای شکستن انحصار احزاب دعوت می کنیم در عرصه مدیریتی استان حاضر شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، علی اکبر ابراهیمی نژاد در نشست گام دوم و مسئولیت پذیری جوانان که در دومین سالگرد صدور بیانیه دوم انقلاب اسلامی برگزار شد اظهار داشت: بعد از گذشت دو سال از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و با تلاش های گسترده ای که در عرصه های دانشی و علمی برای تبیین این بیانیه اتفاق افتاده است با نزدیک شدن به فعالیت های سیاسی سال 1400؛ انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شورای شهر؛ جوانان متعهد و انقلابی سراسر کشور دغدغه عمل به گام دوم انقلاب را دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، , پایگاه خبری تحلیلی قم فردا, پایگاه خبری تحلیلی قم فردا, ،,

وی ادامه داد: مخاطب اصلی بیانیه دوم انقلاب جوانان است.ورود و انجام کار تشکیلاتی یکی از لوازم پایبندی به این بیانیه است.

,

عضو شورای مرکزی مجمع هم افزایی جوانان انقلابی گفت: مجمع هم افزایی جوانان انقلابی به عنوان یکی از تشکیلاتی که قصد دارد به دور از حزب و  حزب بازی مخرب و افراطی، سعی دارد با قدم زدن عالمانه و مخلصانه در این مسیر فضای سیاسی انقلاب اسلامی را دست خوش تغییر قرار دهد .

,

وی ادامه داد: شهر قم همیشه شهر انقلاب بوده و هست و همیشه جوانان انقلابی سراسر کشور نیم‌نگاهی به قم داشته اند اما در سال های اخیر در برخی از حوزه ها قم نتوانسته است آن مرجعیت و سیاست گذاری خود را تسری دهد.

,

ابراهیمی نژاد افزود: در پر کردن شکاف آن چه که هستیم و آن چه که باید باشیم توسط انرژی جوانان رخ می دهد و این نکته ای است که حضرت آقا در بیانیه گام دوم به آن اشاره کرده اند. بر همین اساس ما از جوانان دانا و کاردان قم درخواست داریم تا برای پذیرش بار سنگین مسئولیت های حاکمیتی آماده باشند.

,

وی خاطرنشان کرد: طبیعتاً از اولین مسیر ها برای دست یابی به دولت اسلامی ساخت شهر اسلامی است شهری که در آن روابط، ساختارها و نظام ها در خدمت مردم است و بار را از دوش مردم برمی دارند  مردم را به انقلاب و اسلام علاقمند می کنند و فاصله طبقاتی را کاهش می دهند و خدمات اجتماعی را گسترده می کنند.

,

این استاد اقتصاد دانشگاه ادامه داد: البته در این سال ها خبرهای ناگوار و دلسرد کننده ای از شوراهای شهر در کشور از انحلال شورا تا بازداشت و دستگیری اعضای شورا به بهانه های مختلف به گوش رسیده است.

,

وی اضافه کرد: هر چند در شهر قم این دست موضوعات نبوده اما سطح پایین تخصص و کارآمدی جای نگرانی دارد و البته از مدل ورود بزرگتر به این امر انتظاری جز این نبود، بسته شدن لیست ها و اسامی ها قبل از آغاز ثبت نام بدون دعوت از افراد کاردان، گرفتن تعهد های غیرمنطقی و غیر منصفانه و از همه ناراحت کننده تر انحصارات عجیب و غریبی که در این مسیر در پیش پای متخصصین قرار می‌گیرد همه دلالت بر این خواهد بود که جوانان متخصص از این عرصه می روند.

,

عضو شورای مرکزی مجمع هم افزایی جوانان انقلابی گفت: ما از همه جوانان کاردان و متخصص قم در خواست می کنیم گوش به فرمان حضرت آقا باشند و وارد این عرصه ها شوند و از سختی ها و مشکلات پیش رو هراسی نداشته باشند.

,

وی اضافه کرد: از تمام جوانان متخصص قم درخواست داریم تا در انتخابات پیش روی شورای شهر ثبت نام کنند تا دست جریان های انقلابی برای ورود و انتخاب جوانان متخصص انقلابی برای حضور در عرصه شورای شهر باز باشد.

,

ابراهیم زاده ابراز داشت: متاسفانه انواع انحصارات و خبرهای ناگوار از سوءاستفاده مجامع مختلف برای تنگ تر کردن حلقه های بسته و خسته مدیریتی در شهر قم همچنان آزار دهنده است و به گوش می رسد به همین دلیل ما برای شکستن چنین انحصارات و چنین تنگ نظری هایی این فراخوان عمومی را اعلام می کنیم تا جوانان متخصص قم در این عرصه حاضر شوند.

انتهای پیام/

,
,
, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه