اخبار داغ

سخنگوی مجمع هم افزایی جوانان انقلابی:

هدف مجمع تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب است/حضور جوانان انقلابی در عرصه مدیریتی

هدف مجمع تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب است/حضور جوانان انقلابی در عرصه مدیریتی
سخنگوی مجمع هم افزایی جوانان انقلابی با اشاره به حضور جوانان انقلابی در عرصه مدیریتی، گفت: هدف مجمع هم افزایی جوانان انقلابی تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، احمد بهرامی در نشست گام دوم و مسئولیت پذیری جوانان که در دومین سالگرد صدور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برگزار شد اظهار داشت: در دومین سالگرد صدور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توسط مقام معظم رهبری هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی قم فردا,


وی ادامه داد:  مجمع هم افزایی جوانان انقلابی در لبیک گویی به بیانیه ارزشمند مقام معظم رهبری درسال 97  در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شد.

,
,


سخنگوی مجمع هم افزایی جوانان انقلابی افزود: وقتی از مدیران کلان شهری حضور جوانان در عرصه های مختلف مدیریتی و اثرگذار در استان را مطالبه می کردیم بهانه عدم وجود جوانان متعهد و متخصص و کارآمد در عرصه مدیریتی را می آوردند.

,
,


وی بیان داشت: بعد از صدور بیانیه گام دوم انقلاب که نشان داد حضور جوانان در اداره یک کشور نیاز ادامه مسیر انقلاب اسلامی و الگو قرار گرفتن ایران اسلامی برای مدیریت جهانی است مجمع هم افزایی جوانان انقلابی متشکل از مجموعه ها و تشکل ها و فعالین استان در سال 97 تشکیل شد.

,
,


بهرامی ادامه داد: مجمع بر اساس خلع نبود مجموعه واحد که بتواند این تشکل ها و گروه ها را دور هم جمع کند و تا بتوانند به صورت هدفمند مطالبات رهبری در گام دوم را محقق سازد پا به میدان گذاشت و تشکیل شد.

,
,


وی عنوان داشت: در این دو سالی که از تشکیل مجمع هم افزایی جوانان انقلابی می گذرد با برگزاری جلسات مختلف با صاحب نظران و اندیشمندان به الگوهای خوب و مناسبی در اداره شهری رسیده ایم و هر روز به جمع متخصصین مجموعه افزوده می شود و در تمام عرصه ها در مجمع نیروی متخصص وجود دارد و این ظرفیت در حال حاضر برای ارائه مدیران مطلوب که بتوانند بیانیه گام دوم انقلاب را به عنوان سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند داریم.

,
,


سخنگوی مجمع هم افزایی جوانان انقلابی تصریح کرد: متاسفانه در طول این دوسال ضعفی که وجود داشت این بود که بیانه گام دوم انقلاب را بزرگتر ها تفسیر به رای می کردند که این آسیبی بود که مجمع به این مسائل به جد ورود کرده است چرا که حضرت آقا بیانیه را تفسیر، تشریح و تبیین کرده اند و حضرت آقا در تک تک سخنان به بیانه اشاره دارند ما هم با هدف تحقق کامل این بیانیه در تلاش هستیم.

,
,


وی در ادامه با اشاره به نکته مهم دیگری گفت: حضرت آقا بارها در بیانیه گام دوم انقلاب تاکید دارند عرصه مدیریتی کشور به مدیران جوان منتقل شود. حضرت آقا این موضوع را در قسمت های مختلف بیانیه مطالبه کرده است.

,
,


بهرامی با اشاره به اینکه وضعیت موجود کشور به دلیل عدم استفاده از فرامین رهبری است، گفت: تصور ما این است که مقام معظم رهبری بعد از 30 سال مدیریت موفق نظام جمهوری اسلامی قصد دارند اداره امور کشور را به نسلی که هم در نظام جمهوری اسلامی به دنیا آمده اند و هم در این نظام تربیت شده اند و آموزش دیده اند و به رشد و بالندگی رسیده اندو در خودکفایی کامل توانسته اند مراحل پیشرفت را طی کنند بسپارند تا بتوانند مسیر منتهی به ظهور را پیش ببرند.

,
,


وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر مجمع هم افزایی جوانان انقلابی با رویکردی باز نسبت به از حضور جوانان مومن و کارآمد و متخصص هم طراز با بیانه گام دوم انقلاب استقبال می کند تا بتوانند دغدغه های مقام معظم رهبری را به زود زودی رفع کنند و جامعه اسلامی را آماده ظهور امام زمان عج کنند.


انتهای پیام

,
,
,
,
, انتهای پیام]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه