اخبار داغ

بازیکنان تراکتور پس از پیروزی چه گفتند؟

خانزاده: تراکتور باید تقویت شود/ اخباری: بعد از پایان فصل بینی‌ام را عمل می‌کنم

خانزاده: تراکتور باید تقویت شود/ اخباری: بعد از پایان فصل بینی‌ام را عمل می‌کنم
بازیکنان تراکتور پس از پیروزی مقابل سایپا به اظهارنظر پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید مهری بعد از پیروزی 2 بر یک تیم فوتبال تراکتور مقابل سایپا گفت: یک برد خارج از خانه مهم را به دست آوردیم. در ابتدای بازی از حریف عقب افتادیم ولی خداراشکر به بازی برگشتیم و توانستیم نتیجه را جبران کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی عنوان کرد: اصلاً از جایگاه تراکتور راضی نیستیم. این تیم امسال آسیایی است و باید صددرصد جایگاه بهتری داشته باشد. تلاش می‌کنیم نتایج از دست رفته را در نیم فصل دوم جبران کنیم.

,

همچنین محمدرضا اخباری دروازه‌بان تراکتور درباره شکستگی بینی‌اش عنوان کرد: بینی من از 2 ناحیه شکسته و چند ترک هم دارد ولی الان وقت عمل نیست. قرار شده بعد از اتمام فصل عمل کنم، چون این عمل یک دوره نقاهت 30 روزه دارد و بهتر است در آن زمان عمل کنم تا از بازی‌ها عقب نمانم.

,

وی درباره شرایط این تیم در نیم فصل اول، گفت: می‌توانستیم بهتر از این عمل کنیم، چون تیم خوب و بازیکنان بزرگی داریم. ان‌شاءالله تیم در نیم فصل تقویت می‌شود و در نیم فصل دوم با شرایط بهتری ظاهر می‌شویم.

,

حمدرضا خانزاده پس از برتری 2 بر یک تیم فوتبال تراکتور تبریز مقابل سایپا در هفته پانزدهم لیگ برتر، گفت: خدا را شکر که توانستیم بازی سختی را ببریم. به شخصه کادر فنی سایپا را فوق‌العاده دوست دارم. ابراهیم صادقی و پیروز قربانی جسور هستند و تیم خوبی درست کرده‌اند. سایپا در نیمه اول فوتبال بهتری بازی کرد، اما ما بازیکنان باتجربه‌ای داریم و توانستیم بازی را ببریم.

,

وی در مورد اینکه امیدوار است به تیم ملی برگردد، تصریح کرد: قطعا امیدوارم و انشاء‌الله این اتفاق بیفتد. 

,

مدافع تراکتور در خصوص پیش‌بینی‌اش از وضعیت تراکتور در نیم فصل دوم گفت: ما هواداران زیادی داریم، اما بی‌تعارف مشکلات زیادی داریم. به عنوان قهرمان جام حذفی که می‌خواهیم از حیثیت کشورمان در آسیا دفاع کنیم، با این بضاعت و توانایی در بحث بازیکن باید تقویت شویم. مسئولان زحمت می‌کشند و دست‌شان درد نکند و در این شرایط کرونایی تلاش خود را در بحث پرداختی‌ها کم یا زیاد می‌کشند، اما تراکتور باید به شدت تقویت شود. مسئولان به فکر هستند و امیدوارم این اتفاق بیفتد تا بتوانیم در آسیا از حیثیت کشورمان و آذربایجان دفاع کنیم. 

,

خانزاده در رابطه با وضعیت پرداختی‌های باشگاه تراکتور خاطرنشان کرد: وضعیت مالی در کل دنیا خوب نیست. ما هم تیم خصوصی هستیم و اداره این تیم با هواداران زیاد سخت است. با این حال، سپاسگزار هستیم که مسئولان تلاش می‌کنند تا همه چیز به نحو احسن پیش برود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه