اخبار داغ

در فاصله شش ماه مانده به پایان دولت؛

تغییرات گسترده مدیریتی در استانداری گلستان

تغییرات گسترده مدیریتی در استانداری گلستان
استاندار گلستان در فاصله شش‌ماه مانده به پایان دولت دست به تغییرات گسترده مدیریتی در سطح این استان زده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما، از انتصاب فرمانداران گالیکش و علی‌آباد کتول تا انتصاب مدیرکل اتباع خارجی و مدیریت بحران از زمره این تغییرات گسترده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

طبق اخبار رسیده موثق هادی حق‌شناس استاندار گلستان در فاصله شش مانده به پایان عمر دولت در استان گلستان دست به تغییرات گسترده مدیریتی زده است.

,

گفته می شود با حکم استاندار گلستان احمد تجری مفرد فرماندار اسبق علی آباد کتول و مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری گلستان به سمت فرمانداری گالیکش منصوب می شود.

,

همچنین علی اصغر میرزایی فرماندار فعلی گالیکش به سمت مدیر کل مهاجرین و اتباع خارجی منصوب می شود.

,

علی اکبر قجری معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری گرگان گزینه فرمانداری علی آباد کتول است و قرار شده محسن سوخته سرایی به جای مدیر کل مستعفی مدیریت بحران استانداری به این سازمان برود.

,

البته فرمانداری علی آباد کتول گزینه جدی تر دیگری بنام سید محسن کاظمی دارد که رحمت الله نوروزی نماینده علی آباد کتول هنوز موافقتش را با او اعلام نکرده است .

,

اما گفته می شود زور استاندار به تغییر و جابجایی روحانی فر از ستاد مبارزه با مواد مخدر استانداری نرسید، علت آن نیز فشارهای سیدنجیب حسینی رییس حوزه وزیر کشور به استاندارگلستان در جهت حفظ و ابقا روحانی فر با کارنامه ای ضعیف می باشد.

,

هفته پیش دشتیان دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گلستان نیز از سمت خود توسط استاندار عزل شده بود.

,

گفتنی است حق شناس متولد سال ۱۳۴۶ در روستای اسپند صومعه سرا در حاشیه تالاب انزلی و دارای مدرک کارشناس ارشد اقتصاد بوده که توسط حسن روحانی به عنوان نهمین استاندار گلستان در تاریخ 22 خرداد ماه 98 معرفی شد.

,

 

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه