اخبار داغ

نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی:

دولت پاسخگو کم کاری خود باشد/اهانت، تنها پاسخ آقای روحانی به منتقدین

دولت پاسخگو کم کاری خود باشد/اهانت، تنها پاسخ آقای روحانی به منتقدین
هادی بیگی نژاد گفت: نقدهایی مختلفی در مدت هشت سال به آقای روحانی و عملکرد دولت انجام شد اما رئیس جمهور در این مدت تنها با اهانت جواب منتقدین را پاسخ داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان؛ هادی بیگی نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به نحوه برخورد و پاسخ به انتقادات از جانب رئیس جمهور اظهار کرد: در دوران دولت تدبیر و امید فضای نقد رسانه ای با نحوه پاسخ آقای روحانی بسته شده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: آقای روحانی از ابتدا با شعارهایی پیش آمد که بسیاری از آنها عملی نبود که سرآمد شعارهای آن ایجاد رونق اقتصادی و عدم چشم داشت مردم به یارانه 45 هزار تومانی بود!

,

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بسیاری از شعارهایی که آقای روحانی در انتخابات دادند کارشناسی نبود و فقط برای تنور انتخابات بود.

,

وی با اشاره به نقدهایی که در مدت هشت سال به آقای روحانی و عملکرد دولت انجام شد، تصریح کرد: رئیس جمهور در این مدت تنها با اهانت جواب منتقدین را پاسخ داد.

,

بیگی نژاد افزود: در مسئله برجام منتقدین و دلسوزان نظام نقدهای مختلفی به آن داشتند اما آقای وحانی اصلا به تذکرات توجه نکرد و ثمره برجام امروز به خوبی دیده می شود.

,

وی تاکید کرد: دولت در مدت 8 سال مشکلات فراوانی داشته است و امروز در مسائل مختلف کشور ازجمله برق و گاز ایرادات فراوانی وجود داد که نشان از کم کاری دولت است و باید پاسخگوی آن باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه