اخبار داغ

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی:

مشکلات اقتصادی مردم را رنج می‌دهد/ دولت و شخص رئیس جمهور باید پاسخگو باشند

مشکلات اقتصادی مردم را رنج می‌دهد/ دولت و شخص رئیس جمهور باید پاسخگو باشند
حجت الاسلام باقری عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت باید نسبت به گرانی‌ها پاسخ دهد گفت: مشکلات اقتصاد مردم را رنج می‌دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام مهدی باقری در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه در تمامی جوامع به ویژه در جامعه اسلامی مسئولین باید خودشان را برای راهنمایی و ارشاد مردم آماده کنند و اگر خطایی هم از کسی صورت بگیرد، این مسئولان هستند که باید در امر به معروف پای کار باشند اظهار کرد:  یک مسئولی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موقعیتی را در اختیار می‌گیرد نباید در برابر انتقادات ناراحت شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه ما نیز قائل به این هستیم که انتقادات هم باید بر پایه اخلاقی و علمی باشد عنوان کرد: مسئول ارشد اجرایی حق ندارد در برابر انتقادات رفتارهای زننده‌ای داشته باشد.

,

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی افزود: آن چیزی که در مجلس دنبال آن هستیم توانمندسازی دولت است و خواست مجلس حل مشکلات توسط دولت است.

,

وی با تاکید براینکه در مجموع سوال مجلس از دولت این است که دولت در دوره سکانداری اداره کشور که از قدرت و امکانات لازم برخوردار بوده و بودجه را در اختیار داشته نسبت به وضعیت معیشتی مردم چه اقدامی کرده است گفت: قبول داریم که در بخش‌هایی مشکلات وجود دارد اما در جاهایی هم که دولت در اختیار دارد نسبت به اصلاح وضعیت معیشتی مردم اقدامی انجام نشده است.

,

حجت الاسلام باقری با اشاره به اینکه امروز شاهد وضعیت نامناسب اقتصادی در جامعه هستیم ابراز کرد: سوء مدیریت‌ها، بی‌نظمی‌ها، نامناسب بودن شرایط اقتصادی و معیشتی مردم مهمترین موضوعی است که امروز شاهد آن هستیم.

,

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نباید به سمتی که نقش بسیار کلیدی در حل مشکلات مردم ندارد، برویم افزود: حق مردم نباید ضایع شود.

,

وی با تاکید براینکه مشکل عمده‌ای که مردم را رنج می‌دهد، مشکلات اقتصادی است اظهار کرد: عمده تلاش ما این است که دولت را در حل مشکلات مردم به ویژه اقتصادی کمک کنیم و دولت در اشتباه است یعنی به جای پاسخگویی نسبت به عملکردش به سمت حاشیه سازی می‌رود.

,

حجت الاسلام باقری با اشاره به اینکه بهترین راهکار این است که در برابر مردم متدین و انقلابی ایران سر تواضع خم کرده و از مردم عذر خواهی کند گفت: اگر مردم هم عذر خواهی حقیقی دولت را ببیند قطعا کمی از ناراحتی‌هایشان کم می‌شود.

,

وی با بیان اینکه به جای این نوع حاشیه سازی هایی که طرفداران دولت هم انجام می‌دهند باید این واقعیت را بپذیریم که اگر مسئولی قصور و خطایی داشته باشد موظف است از مردم عذر خواهی کند خاطرنشان کرد: در هر صورت خواسته و ناخواسته حق مردم تضییع شده است.

,

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت تعهد کرده بود مشکلات را حل می‌کند و حالا که نتوانسته کاری از پیش ببرد حداقل باید از مردم عذرخواهی کند افزود: بعضی از قوانین مصوب شده و رئیس جمهور موظف به اجرای آن بوده اما رئیس جمهور انجام نداده و مجلس نیز پیگیر آن است که چرا نسبت به اجرای آن اقدامی نشده و قوانین را اجرا نکرده است.

,

وی با تاکید براینکه دولت باید نسبت به افزایش قیمت خودرو، مسکن و دارو که هر روز در حال افزایش است پاسخ دهد گفت: دولت به جای پاسخ به این سوالات به دنبال حاشیه سازی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه