اخبار داغ

یک کارشناس اقتصادی و سیاسی:

دولت با اخراج متدینین از بدنه دستگاه های دولتی زمینه ارتکاب جرم را زیاد کرد/اعتراض به وعده های عمل نشده، حق مسلم مردم

دولت با اخراج متدینین از بدنه دستگاه های دولتی زمینه ارتکاب جرم را زیاد کرد/اعتراض به وعده های عمل نشده، حق مسلم مردم
عبدالمجید شیخی گفت: به کسانی که علیه دولت شعار دادند توصیه می کنیم حتما طوماری جمع کنند و علیه هزاران دروغی که رئیس جمهور به مردم گفتند شکایت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، عبدالمجید شیخی، اقتصاددان ایرانی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: به کسانی که علیه دولت شعار دادند توصیه می کنیم حتما طوماری جمع کنند و علیه هزاران دروغی که رئیس جمهور به مردم گفتند شکایت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: بعد از ترامپ رئیس جمهوری دروغگوتر از حسن روحانی نیست و توصیه می کنیم که منتقدان هم علیه دروغ های دولت شکایت کنند و پرونده را به دادسرا ارجاع دهند.

,

اقتصاددان ایرانی گفت: دولت در حال غرق شدن است و سعی دارد به هر نحو ممکن به چیزهایی متوسل شود و خود را نجات دهد.

,

شیخی تاکید کرد: برای نمونه  لایحه بودجه ضدتوسعه و متکی به قرض و ایجادبدهی ها برای دولت آینده و تحویل زمین سوخته به دولت آینده است.

,

تحلیل گر ایرانی گفت: شکایت از کسانی هم که شعار دادند یک راه دیگر دولت است که متوسل شود و خود را از غرق شدن نجات دهد، اما باید بدانیم که حق مردم است که به کسی که به انها هزاران وعده و وعید داده و عمل نکرده اعتراض کنند.

,

این کارشناس اقتصادی افزود: وقتی سخنان رئیس جمهوری با اجرا 180 درجه فرق داشته باشد و دقیقا هر چه عنوان می کند دروغ است دور از انتظار نیست که مردم چنین واکنشی نشان دهند.

,

شیخی با تاکید بر اینکه حق مردم است که تظاهرات کنند گفت: باید سعی کنند در اعتراض هتک حرمت صورت نگیرد و معیارهای قرآنی رعایت شود هر چند در قران بارها تاکید شده مرگ بر کسانی که حقیقت را می پوشانند و این رئیس جمهور حقیقت را پوشاند و 9 شرط برجام را زیر پا گذاشت و تمرد و هتک حرمت در جامعه کرد.

,

وی با اشاره به اخراج متدینین از بدنه دستگاه های دولتی گفت: دولت با این کار زمینه ارتکاب جرم را زیاد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه