اخبار داغ

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی:

مجلس تا به حال برای توهین های آقای روحانی به مردم، پیگیری قضایی نکرده/دلخوری مردم از اهانت های رئیس جمهور!

مجلس تا به حال برای توهین های آقای روحانی به مردم، پیگیری قضایی نکرده/دلخوری مردم از اهانت های رئیس جمهور!
کیومرث سرمدی‌واله با اشاره به فهرست اهانت‌های آقای روحانی رئیس جمهور محترم به مردم، گفت: مجلس براساس توصیه‌های رهبری در وهله اول تعامل و وحدت با دولت را در پیش گرفته و به دنبال اختلاف نبوده، اینکه در زمینه توهین‌های آقای روحانی پیگیری قضایی و یا استفاده ابزارهای نظارتی و پیگرد داشته باشد، بنده ندیدم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، کیومرث سرمدی‌واله، نماینده مردم اسدآباد در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان؛ در پاسخ به این سؤال خبرنگار ما که شما به‌عنوان نماینده مردم و با توجه به نقش نظارتی‌تان در مجلس در خصوص اینکه آیا امکان اقدامی از سوی مجلس در رابطه اهانت آقای روحانی به مردم، منتقدان و حتی برخی مسئولین و نهادهای نظام وجود دارد؟ و اینکه برای پیگیری قضایی این موضوع چه راهکاری هست؟"، اظهار کرد: در طی چند سال گذشته آقای روحانی به بهانه‌ها و در موقعیت‌های مختلف به عنوان یک فرد حقوقدان الفاظ و جملاتی به کار می‌بردند که نوع ادبیات توهین بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با اشاره به فهرست اهانت‌های آقای روحانی رئیس جمهور محترم به مردم، گفت: ما در طول این سال‌ها از وی شاهد اظهارنظرهای بودیم که خیلی در شأن نبوده است.

,

نماینده مردم اسدآباد در مجلس تصریح کرد: همه مسئولان، وکلا و مردم که مورد خطاب وی بوده، در طی این مدت 8ساله از نوع ادبیات وی دلخور هستند و انتظار اینگونه نبود.

,

وی خاطرنشان کرد: مجلس بر اساس توصیه های مقام معظم رهبری متناسب با مشکلات مردم و گرفتارها در وهله اول تعامل و وحدت با دولت را در پیش گرفته و به دنبال اختلاف نبوده، چراکه شکاف بین مردم و مسئولان به مصلحت مملکت نبوده و طبیعی است که مجلس از ابزار سؤال و یا دیگر مسائل نظارتی استفاده نکرده است.

,

سرمدی‌واله با بیان اینکه روال تعامل با دولت در مجلس بیشتر مطرح بوده و این امر پیگیری شده است، گفت: اینکه در زمینه توهین های آقای روحانی پیگیری قضایی و یا استفاده ابزارهای نظارتی و پیگیرد داشته باشد، بنده ندیدم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه