اخبار داغ

قیمت سکه و دلار؛

قیمت دلار امروز به ۲۴ هزار و ۹۸۰ تومان رسید/ سکه ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان شد

قیمت دلار امروز به ۲۴ هزار و ۹۸۰ تومان رسید/ سکه ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان شد
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ به ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید. هر دلار امریکا ۲۴ هزار و ۴۸۰ تومان خریده و ۲۴ هزار و ۹۸۰ تومان فروخته شد.
[
به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امروز قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار امروز تهران به ۱۱,۶۹۰,۰۰۰ ریال رسید که نسبت به روز گذشته ۱۰,۰۰۰ ریال افزایش را نشان می دهد. قیمت طلای ۲۴ عیار نیز با افزایش ۱۰,۰۰۰ ریالی نسبت به روز گذشته به ۱۵,۵۹۰,۰۰۰ ریال رسید. قیمت هر مثقال طلا امروز در بازار تهران نیز ۵۰,۵۷۰,۰۰۰ ریال بود که در مقایسه با روز گذشته ۴۰,۰۰۰ ریال کاهش را نشان می دهد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
قیمت سکه
, قیمت سکه,
 
,
قیمت سکه طرح جدید امروز ۱۱۹,۲۹۰,۰۰۰ ریال بود که نسبت به دیروز ۱۰۰,۰۰۰ ریال افزایش قیمت داشت. سکه بهار آزادی نیز ۱۱۴,۰۰۰,۰۰۰ ریال معامله شد. بر اساس همین گزارش قیمت نیم سکه نیز به ۶۶,۵۰۰,۰۰۰ ریال ، ربع سکه به ۴۵,۰۰۰,۰۰۰ ریال و سکه گرمی نیز به ۲۵,۰۰۰,۰۰۰ ریال رسید.
,
 
,
قیمت جهانی طلا
, قیمت جهانی طلا,
 
,
بر اساس گزارش رویترز قیمت جهانی طلا امروز به ۱۸۲۴.۵۲ دلار برای هر اونس رسید که نسبت به روز گذشته ۰.۱۰ دلار کاهش داشت. قیمت هر اونس نقره نیز به ۲۷.۵۱ دلار رسید.
,
 
,
قیمت خرید و فروش دلار در صرافی ملی صبح روز یک‌شنبه بدون تغییر ماند. بنابراین نرخ فروش اسکناس آمریکایی  ۲۴ هزار و ۹۸۰ تومان و نرخ خرید آن ۲۴ هزار و ۴۸۰ تومان اعلام شد.
,
 
,
در بازار آزاد نیز قیمت دلار همچنان در کانال ۲۶ هزار تومانی نوسان می‌کند اما اولین قیمت معامله آن در بازار نسبت به آخرین نرخ دیروز ۱۰۰ تومان کاهش یافت و به ۲۶ هزار و ۲۰۰ تومان رسید.
,
 
,
همچنین نخستین معاملات دلار در بازار متشکل ارزی با حدود ۲۰۰ تومان افزایش قیمت نسبت به آخرین قیمت روز گذشته، با نرخ ۲۵ هزار و ۶۹۷ تومان آغاز شد.
,
 
,
نرخ اسکناس آمریکایی در سامانه سنا نیز از ۲۵ هزار و ۶۷۹ تومان در پایان روز شنبه به ۲۵ هزار و ۹۵۴ تومان در صبح امروز رسید.
,
 
,
بر اساس آخرین معاملات روز گذشته کاری در سامانه نیما نیز نرخ خرید حواله دلار ۲۳ هزار و ۳۷۴ تومان و نرخ فروش آن ۲۳ هزار و ۴۴۲ تومان اعلام می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه