اخبار داغ

مدیرکل ثبت احوال خراسان شمالی عنوان کرد؛

افزایش آمار طلاق خراسان شمالی در مقایسه با سال گذشته

افزایش آمار طلاق خراسان شمالی در مقایسه با سال گذشته
علی زاهدی نیا با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون یک هزار و ۹۴۸ طلاق در استان ثبت شده گفت: این آمار در مقایسه با سال گذشته افزایش پیدا کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی زاهدی نیا، مدیرکل ثبت احوال خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک گفت: براساس آمار ثبت شده در ۱۰ ماهه نخست سال جاری تعداد یک هزار و ۹۴۸ طلاق در استان خراسان شمالی رخ داده که در مقایسه با سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

زاهدی نیا یادآور شد: از مجموع طلاق های رخ داده در خراسان شمالی تعداد یک هزار و ۷۹۸ مورد شهری و ۱۵۰ مورد روستایی بوده است.

وی ادامه داد: بیشترین طلاق در بین خانم ها در رده سنی ۲۵ تا ۲۹ سال تعداد ۴۲۰ مورد و در رده سنی ۲۰ تا ۲۴ سال ۴۰۲ و در بین آقایان در رده سنی ۳۰تا ۳۴ سال ۵۰۲ مورد و در رده سنی ۲۵ تا ۲۹ سال ۴۸۴ مورد ثبت شده است.

زاهدی نیا با اشاره به اینکه ۴۰ درصد از طلاق های خراسان شمالی در عمر ازدواج کمتر از پنج سال صورت می گیرد، اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۱۰۶ مورد طلاق در زندگی های کمتر از یک سال، ۱۵۴ مورد در عمر زندگی بین یک تا دو سال و ۱۶۴ مورد چهار تا پنج سال بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , عصراترک ,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه