اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان:

تزریق ۶۸۰ دوز واکسن کرونا در استان سمنان/ مورد مثبتی از ویروس انگلیسی در استان مشاهده نشد

تزریق ۶۸۰ دوز واکسن کرونا در استان سمنان/ مورد مثبتی از ویروس انگلیسی در استان مشاهده نشد
نوید دانایی با اشاره به ورود ۲ محموله واکسن کرونا به استان سمنان گفت: ۶۸۰ واکسن کرونا در استان سمنان در حال تزریق است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار مرآت درباره مراحل تزریق واکسن کرونا در استان سمنان گفت: تا امروز ۲ محموله واکسن کرونا به تعداد ۶۸۰ عدد واکسن وارد استان شده و در حال تزریق است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,
دانایی با اشاره به اولویت تزریق واکسن به کادر درمان تاکید کرد: واکسن کرونا در فاز اول در شهر سمنان و در فاز دوم در سطح استان به کادر درمان با اولویت بخش ویژه کرونا(ICU) و سپس بخش های داخلی کرونا و اورژانس در حال تزریق است و هیچ تفاوتی میان پزشک، پرستار و خدمه وجود ندارد.
,
 
,
رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با اشاره به وضعیت دریافت کنندگان واکسن تصریح کرد: دریافت کنندگان واکسن به غیر از عوارض خفیف مانند درد محل تزریق واکسن هیچ عوارض جانبی جدی نداشته و در سلامت کامل به سر می برند.
,
 
,
وی با بیان اینکه استان سمنان از لحاظ شرایط کرونایی در وضعیت متعادل به سر می برد، اظهار کرد: در دو هفته گذشته وضعیت کرونای استان در بخش بستری با کاهش رو به رو بوده و تعداد بیماران سرپایی مقداری افزایش داشته است.
,
 
,
دانایی درباره شیوع ویروس کرونای انگلیسی بیان کرد: هیچ موردی از کرونای انگلیسی در استان شناسایی نشده و شواهد بالینی نیز از این بیماری مشاهده نشده اما با توجه به شیوع این ویروس در برخی نقاط کشور و احتمال شیوع آن در مناطق دیگر، مردم باید توجه و مراقبت بیشتری را نسبت به گذشته مد نظر قرار دهند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه