اخبار داغ

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران خبر داد؛

تولید طلاهای سبک برای افزایش قدرت خرید مردم/ سکه به مرز ۱۲ میلیون تومان رسید

تولید طلاهای سبک برای افزایش قدرت خرید مردم/ سکه به مرز ۱۲ میلیون تومان رسید
محمدرضا نصیری با بیان اینکه این روزها با افزایش قیمت طلا و کاهش قدرت خرید مردم، کسی سراغ طلاهای با وزن سنگین را نمی‌گیرد؛ گفت: واحدهای تولیدی اقدام به تولید طلاهای با وزن سبک کرده‌اند تا زوج‌های جوان بتوانند با هزینه کم، حلقه و زیورآلات طلا را خریداری کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ از تداوم روند صعودی قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طی روزهای اخیرخبر داد و اظهار کرد: طلا همچنان رو به بالا در حرکت است و بنظر می‌رسد این روند هر چند با شیب ملایم اما ادامه دار، تداوم داشته باشد.

وی افزود: هر مثقال طلا در بازار امروز به 5 میلیون تومان و هر گرم نیز یک میلیون و 155 هزار تومان رسید.

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران، خاطرنشان کرد: سکه امامی در معاملات امروز با قیمت 11 میلیون و 800 هزار تومان، نیم سکه 6 میلیون و 400 هزار تومان و ربع سکه با 4 میلیون و 300 هزار تومان دادوستد شد.

این فعال صنفی متذکر شد: قیمت سکه طی روزهای اخیر وارد کانال 12 میلیون تومانی هم شده بود و در حال حاضر با کمی نزول خود را در مرز این کانال نگه داشته است.

نصیری تصریح کرد: این روزها با افزایش قیمت طلا و کاهش قدرت خرید مردم، کسی سراغ طلاهای با وزن سنگین را نمی‌گیرد و و اندک خریداران بازار بدنبال طلای آب شده و دست دوم هستند.

وی اذعان کرد: البته برای پر کردن این خلأ و تقاضای بازار به ویژه جوانان برای جشن عروسی، واحدهای تولیدی صنف طلا اقدام به تولید طلاهای با وزن سبک کرده‌اند تا زوج‌های جوان بتوانند با هزینه کم، حلقه و زیورآلات طلا را خریداری کنند.

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران، با بیان اینکه این روزها تقاضا برای خرید طلاهایی با وزن کمتر و ظریف‌تر در بازار افزایش یافته است؛ گفت: همکاران ما، زیورآلات با وزن‌های سنگین را تبدیل به مصنوعات با وزن‌های سبک کرده‌اند تا این‌گونه قدرت خرید مردم برای خرید طلا افزایش یابد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه