اخبار داغ

معاون اقتصادی استاندار زنجان:

مرغ با قیمت تنظیم بازار در زنجان عرضه می‌شود/ افزایش قیمت نداریم

مرغ با قیمت تنظیم بازار در زنجان عرضه می‌شود/ افزایش قیمت نداریم
معاون اقتصادی استاندار زنجان در مورد خبرهای مطرح شده در خصوص افزایش قیمت مرغ گفت: هیچ تصمیمی مبنی برافزایش قیمت مرغ در استان زنجان گرفته نشده و در حال حاضر نیز مرغ با قیمت ستاد تنظیم بازار عرضه می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا آبی پور در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه موضوع افزایش قیمت مرغ در برخی از استانها اظهار کرد: بنا نیست در استان زنجان قیمت مرغ افزایش یابد و در حال حاضر نیز مرغ با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار کشور عرضه می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: هیچ گونه قیمت جدیدی مبنی بر افزایش قیمت مرغ توسط ستاد تنظیم بازار کشوری ابلاغ نشده است و مرغ با قیمت قبلی ستاد تنظیم بازار در حال عرضه است.

,

معاون اقتصادی استاندار زنجان تاکید کرد: تدابیر لازم جهت جلوگیری از افزایش قیمت مرغ در استان زنجان انجام شده است و در گذشته نیز استان زنجان مرغ را با پایین‌ترین قیمت در بازار عرضه می‌کرد.

,

وی ابراز کرد: تا به امروز تقریبا توانستیم قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار را کنترل کنیم و بعد از این نیز اقدامات کنترلی جهت جلوگیری از افزایش قیمت مرغ انجام می‌شود.

,

آبی‌پور تاکید کرد: بازار به صورت کامل رصد می‌شود و اگر قیمت مرغ در استانهای دیگر روند افزایش هم داشته باشد در استان زنجان این اتفاق نخواهد افتاد.

,

وی در ادامه در مورد روند توزیع روغن مایع در استان زنجان بیان کرد: روغن مایع به اندازه کافی در استان زنجان موجود است و همچنین روزانه به صورت مرتب عرضه می‌شود.

,

معاون اقتصادی استاندار زنجان خاطرنشان کرد: روند توزیع روغن توسط بازرسین مورد رصد قرار می‌گیرد و توزیع به صورت منظم توسط عاملین فروشگاه‌ها بزرگ انجام می‌شود.

,

وی با بیان اینکه روند توزیع بعد از این نیز به صورت مرتب انجام می‌شود و بازار هم روزانه رصد می‌شود ادامه داد: کمبودی در روغن نداریم چرا که توزیع براساس نیاز بازار انجام می‌شود و کنترل‌های لازم جهت جلوگیری از عرضه روغن در خارج از شبکه صورت می‌گیرد.

,

آبی‌پور با تاکید براینکه تا آخر سال هیچ گونه نگرانی از بابت روغن مایع در استان زنجان وجود ندارد گفت: تدابیر لازم در این باره اتخاذ شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه