اخبار داغ

معاون بازرگانی اداره غله استان زنجان:

سهمیه آرد نانوایی‌ها در استان زنجان واقعی می‌شود

سهمیه آرد نانوایی‌ها در استان زنجان واقعی می‌شود
رحمنی معاون بازرگانی اداره غله استان زنجان با اشاره به اتمام طرح پایش نانوایی‌ها گفت: سهمیه آرد نانوایی‌های در زنجان واقعی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ستار رحمنی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد اجرای طرح پایش وضعیت نانوایی‌ها در استان زنجان اظهار کرد: این طرح در استان زنجان به صورت کامل اجرا شده و همه واحدهای نانوایی نیازسنجی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه جمع بندی به منظور واقعی کردن سهمیه واحدهای نانوایی در هر شهرستانی مورد بررسی قرار می‌گیرد ابراز کرد: تصمیم نهایی هر شهرستان در کارگروه استانی مطرح شده و بعد از آن نسبت به واقعی کردن سهمیه نانوایی‌ها اقدام می‌شود.

,

معاون بازرگانی اداره ‌کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان ابراز کرد: طرح واقعی شدن سهیمه نانوایی‌ها از ابتدای سال آینده در استان زنجان اجرا می‌شود.

,

وی در مورد توزیع برنج تنظیم بازار در استان زنجان بیان کرد: توزیع برنج توسط سازمان صمت انجام شده و مباشران از طریق سازمان صمت معرفی می‌شوند.

,

رحمنی با تاکید براینکه تامین شکر و برنج برعهده اداره کل غله است افزود: شکر و برنج به اندازه کافی تامین شده و تا پایان امسال در بازار توزیع می‌شود.

,

وی خاطرنشان کرد: مباشرین شهرستانهای دیگر نیز از طریق سازمان صمت معرفی می‌شود.

,

لازم به ذکر است برای بهمن و اسفند ماه امسال حدود بیش از 700 تن شکر و بیش از 400 تن نیز برنج توزیع می‌شود و حدود 70 تا 80 درصد از محموله شکر در سطح استان زنجان توزیع شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه