اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد مطرح کرد؛

لزوم نهادینه‌سازی نهضت مردمی کمک مومنانه/ ۷۰ زندانی جرائم غیرعمد آزاد شدند

لزوم نهادینه‌سازی نهضت مردمی کمک مومنانه/ ۷۰ زندانی جرائم غیرعمد آزاد شدند
بازگیر با اشاره به لزوم نهادینه‌سازی نهضت مردمی کمک مومنانه گفت: برنامه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ ماشاالله بازگیر در حاشیه آزادی ۷۰ زندانی جرائم غیرعمد در خرم‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: امسال با توجه به بروز برخی مشکلات در ایام کرونا، مردم در هر زمینه‌ای که توانستند، برای کمک به هم نوع خود پای‌کار آمدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: شاید در ایام کرونا تهیه و توزیع سبدهای معیشتی برای آسیب دیدگان از کرونا، بیشتر نمایان بود، درحالی‌که در این ایام حقیقتاً درزمینه های مختلف کمک مومنانه یک نهضت مردمی به پا شد.

,

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد با اشاره به‌ضرورت ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ اصیل و ماندگار کمک مومنانه عنوان کرد: مردم و خیرین در این یک سال بیش‌ازپیش به میدان آمدند، این نوع از نگاه و تفکر بخشش و ایثار مردم برای یک کشور سرمایه است.

, , ,

وی خاطرنشان کرد: آزادی زندانیان جرائم غیر عمد، ساخت مسکن محرومین، کمک به کادر درمان، تهیه جهیزیه و وسایل زندگی محرومین، کمک به خانواده‌های معتادین باهدف مشاوره و ترک اعتیاد معتادین، ایجاد اشتغال و پویش‌های نذر خون همه با عنوان کمک‌های مومنانه در نقاط مختلف شهر در حال اجرا است.

,

بازگیر کمک خیرین برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد را اقدامی مهم، نیک و ارزشمند دانست و گفت: امروز تنها ۷۰ نفر از بند زندان آزاد نشدند، بلکه تک تک اعضای خانواده‌های این افراد از هرگونه نگرانی و دلواپسی رها شدند و این آرامش خاطر فرزند، پدر، مادر، همسر، برادر و یا خواهر زندانی ارزشمند است.

,

فرمانده سپاه خرم‌آباد یادآور شد: با توجه به اهمیت موضوع، در تلاش هستیم که همچنان با کمک خیرین و مردم آزادی زندانیان جرائم غیر عمد را در فواصل زمانی و مناسبت‌های متفاوت ادامه دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه