اخبار داغ

نماینده کرج:

توهین‌های کلامی و بی‌تفاوتی مسئولین، مردم را کلافه کرده است/ افزایش بی‌سابقه نارضایتی اجتماعی از ضعف عملکرد دولت

توهین‌های کلامی و بی‌تفاوتی مسئولین، مردم را کلافه کرده است/ افزایش بی‌سابقه نارضایتی اجتماعی از ضعف عملکرد دولت
مهدی عسگری گفت: عده‌ای مسائل اصلی را به حاشیه برده و به فرعیات توجه می‌کنند اما واقعیت جامعه این است نارضایتی اجتماعی نسبت به عملکرد دولت بسیار بالا بوده و به حد بی‌سابقه‌ای رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه انتقاد و سوال حق مردم است، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تیتریک، گفت: البته این موارد مرز ظریفی با توهین و تخریب دارد و حتک حرمت جایگاه‌ها اقدام درستی نیست و یک آفت اخلاقی محسوب می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
مهدی عسگری با اشاره به اینکه حتی اگر مسئولین پایبند به اخلاق نباشند، شکستن حرمت جایگاه‌ها تبعات خوبی در جامعه ندارد و منجر به ابتذال سیاسی خواهد شد، افزود: البته باید این مسئله ریشه یابی شود که آستانه تحمل مردم به چه حدی رسیده و عملکرد مسئولین چگونه بوده که مردم در قالب شعار نظر خود را اعلام می‌کنند.
,
 
,
وی اظهار داشت: عده ای مسائل اصلی را به حاشیه برده و به فرعیات توجه می کنند اما واقعیت جامعه این است نارضایتی اجتماعی نسبت به عملکرد دولت بسیار بالا بوده و به حد بی سابقه ای رسیده است، متاسفانه در عرصه مدیریتی کنونی فارغ از توهین های کلامی، با توهین های رفتاری مسئولین و بی تفاوتی آنها در زمینه عملکرد مواجه هستیم که مصادیق زیادی دارد.
,
 
عسگری تصریح کرد: مجلس از ابزارهای نظارتی خود بر دولت در قالب تذکر، پیگیری، سوال، مطالبه گری و در نهایت استیضاح استفاده می کند اما با توجه به اینکه دولت ماه های پایانی خود را سپری می کند محاسبه سود و زیان برخی جابجایی ها اعم از استیضاح به این سادگی نسیت زیرا دولت افراد دیگری از همان سیستم را راس کار می آورد.
,
,
 
,
وی در خاتمه گفت: مجلس دائما به مطالبه گری خود از وزرا و مدیران ادامه می دهد اما واقعیت این است که دولت منتخب مردم بوده و راهکار این است که در انتخابات پیش رو، عموم آگاهانه و با اشراف بیشتری پای صندوق‌های رای حاضر شوند.
 
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه