اخبار داغ

نماینده مردم آستارا در مجلس:

رویکرد مجلس یازدهم نسبت به طرح شفافیت آرا مثبت است/ به مطالبات مردم پاسخ می دهیم

رویکرد مجلس یازدهم نسبت به طرح شفافیت آرا مثبت است/ به مطالبات مردم پاسخ می دهیم
غلامرضا مرحبا، نماینده مردم آستارا با بیان اینکه رویکرد مجلس یازدهم نسبت به طرح شفافیت آرا مثبت است، گفت: این پایان کار نیست طرح را بررسی کرده و اگر نیاز به تغییرات داشته باشد اعمال خواهیم کرد و طرح قوی تر از قبل دوباره باز خواهد گشت تا به مطالبات مردم پاسخ دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا مرحبا در گفتگو با خبرنگار ۸دی در رابطه با اهمیت شفافیت آراء نمایندگان، اظهار کرد: اکثر نمایندگان مجلس موافق طرح شفافیت آرا بودند اما یکسری از همکاران در رابطه با شکل و چارچوب آن نقطه نظراتی داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,

وی با بیان اینکه مجلس یازدهم رای خوبی به طرح شفافیت آراء نمایندگان داد و کمتر از ۳ رای نیاز داشتیم تا دو سوم آراء را احراز کنیم، تصریح کرد: با توجه به تغییر در آیین نامه نیاز به دو سوم رای نمایندگان داشتیم.

,

نماینده مردم آستارا در مجلس ادامه داد: بیش از ۱۷۰ نماینده به شفافیت آراء رای مثبت دادند که این نشان دهنده رویکرد مثبت مجلس در این طرح است.

,

مرحبا افزود: باید فرصت دهیم تا سازوکارها، روش ها، راهکارها و دستورالعمل ها تکمیل تر و اصلاح شود و در اولین فرصت که آیین نامه اجازه می دهد دوباره طرح شفافیت آراء نمایندگان به صحن بر می گردد و این اتفاق در مجلس یازدهم خواهد افتاد.

,

مرحبا بعنوان نماینده موافق شفافیت آراء نمایندگان در مجلس، گفت: آن نمایندگانی که مخالف بودند با شفافیت آراء مخالف نبودند بلکه نسبت به سازوکارها، روش ها و دستورالعمل ها مخالف بوده و نقطه نظراتی داشتند.

,

نماینده مردم آستارا در مجلس، افزود: نظر و رویکرد همه نمایندگان با شفافیت آرا است اما راهکارهای آن باید اصلاح شود.

,

مرحبا با بیان اینکه بیش از ۱۷۰ نماینده به این طرح رای مثبت دادند اما طبق آیین نامه نیاز به دوسوم آراء داشتیم که ۳ رای کم آورد، گفت: این پایان کار نیست طرح را بررسی کرده و اگر نیاز به تغییرات داشته باشد اعمال خواهیم کرد و طرح قوی تر از قبل دوباره باز خواهد گشت تا به مطالبات مردم پاسخ دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه