اخبار داغ

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز:

۱۹ تُن مواد مخدر کشف و ۵۹۶ قاچاقچی در البرز دستگیر شدند/ پاکسازی مناطق آلوده در سال ۹۹ با جدیت دنبال شد

۱۹ تُن مواد مخدر کشف و ۵۹۶ قاچاقچی در البرز دستگیر شدند/ پاکسازی مناطق آلوده در سال ۹۹ با جدیت دنبال شد
علی سلیم‌پور گفت: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت جامعه برخورد می‌کند اما تحقق کامل این مهم نیازمند همراهی تمامی دستگاه‌ها و مشارکت مردم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز امروز سه‌شنبه به اجرای طرح جمع‌آوری معتادین متجاهر در استان اشاره کرد و گفت: با تاکید استاندر البرز دستگاه ها در اجرای این مهم مشارکت خوبی داشتند و ۳۰۰ معتاد متجاهر طی دو روز گذشته جمع‌آوری شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
علی سلیم پور با اشاره به اینکه در مرحله دوم طرح مذکور طی روزهای آینده ۴۰۰ معتاد دیگر جمع آوری و ساماندهی می شوند، افزود: برنامه‌ریزی‌ها در دو مرحله برای ۷۰۰ معتاد انجام شده بود و البته فارغ از این موضوع پاکسازی مناطق آلوده از جمله مهدی آباد، ملک آباد و چهارباغ در حال اجراست.
,
 
,
وی به مبارزه قاطعانه پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر اشاره کرد و با تاکید بر اینکه خانواده‌ها مهم ترین نقش را به عنوان پیشگیری از ابتلای جوانان خود به این معضل را دارند، اظهار داشت: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت جامعه برخورد می کند اما تحقق کامل این مهم نیازمند همراهی تمامی دستگاه ها و مشارکت مردم است.
,
 
,
سلیم پور با اشاره به جمع آوری ۱۰ هزارو ۲۸۰ معتاد در سال جاری به واسطه اجرای ۸۸۰ طرح پاکسازی مناطق آلوده در استان البرز، تصریح کرد: کشف ۴۱۵ خودرو و انهدام ۳۱ باند بزرگ قاچاق مواد مخدر از ثمرات اجرای این طرح‌ها بوده است، البته در سال ۹۹ قریب به ۱۹ تن مواد مخدر کشف شده است.
,
 
,
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز در خاتمه با اشاره به اینکه ۱۲ تن از مواد مخدر کشف شده در عملیات های استان البرز و مابقی در عملیات مشترک با دیگر استان ها بود، خاطر نشان داشت: در سال جاری ۵۹۶ قاچاقچی و سه هزارو ۳۵۸ توزیع‌کننده و خرده‌فروش دستگیرشدند.
 
,
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
,
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه