اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان کرمان مطرح کرد؛

فعالیت ۹۰ گروه جهادی در مناطق محروم جنوب کرمان/ احیای قنات، احیای زندگی مردم "پنج گنج"

فعالیت ۹۰ گروه جهادی در مناطق محروم جنوب کرمان/ احیای قنات، احیای زندگی مردم "پنج گنج"
رضا اسماعیل کاخ گفت: فعالیت‌های جهادی در مناطق محروم جنوب استان کرمان به همت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، سپاه ثارالله استان کرمان و کمیته امداد امام خمینی(ره) و با اجرا گروه‌های جهادی انجام می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا اسماعیل کاخ در گفتگو با راه آرمان؛ با بیان اینکه گروه های جهادی بسیج دانشجویی فعالیت خود را در مناطق محروم و کم برخوردار جنوب استان کرمان آغاز کرده اند، گفت: گروه های جهادی در زمینه ساخت ۲۵۰ چشمه سرویس بهداشتی، ۱۰ خانه عالم و احیا ۸ قنات در این مناطق در حال فعالیت هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان کرمان ادامه داد: دانشگاه های سراسر استان در این مسئله دخیل هستند و هم اکنون گروه جهادی پنج گنج جنوبی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان و دانشگاه پیام نور در جنوب استان فعالیت می کنند.

,

وی با اشاره به اینکه به مرور زمان مجموعه بسیج دانشجویی مراکز عالی سراسر استان نیز در این امر جهادی حضور خواهند داشت، بیان کرد: فعالیت های جهادی به همت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، سپاه ثارالله استان کرمان و کمیته امداد امام خمینی(ره) و با اجرا گروه های جهادی انجام می شود.

,

مهدی تقی زاده در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به فعالیت گروه های جهادی در جنوب استان کرمان گفت: هم اکنون در حال احداث تعداد ۲۵۰ سرویس بهداشتی و حمام را به صورت کامل در جنوب استان هستیم که در این راستا تمام مراحل کاری اعم از بلوک زنی، سرامیک کاری، برقی کشی و سایر اقداماتی را تمام گروه های جهادی انجام می دهند.

مسئول جهاد سازندگی بسیج دانشجویی استان کرمان احیا ده قنات آب در جنوب کرمان که شامل هفتاد روستا در منطقه زهکلوت و جازموریان را از دیگر اقدامات گروه های جهادی دانست و ابراز کرد: از تعداد روستاهای یاد شده، ۴۰ روستا در بخش کوهستان قرار دارند.

وی ادامه داد: در دو کارگاه بلوک زنی، روزانه دو هزار و ۵۰۰ بلوک و همچنین ۱۵۰ نای برای حلقه های چاه زده می شود که تاکنون دو چاه در روستای برجک احیا شده است.

تقی زاده با اشاره به اینکه ۹۰ گروه جهادی در جنوب استان فعالیت می کنند و  انجام اقدامات گروه های جهادی در جنوب استان به مدت سه ماه در نظر گرفته شده است، خاطر نشان کرد: در تلاش هستیم تا پایان فروردین ۱۴۰۰ تمام سرویس های بهداشتی را به نیازمندان تحویل دهیم.

,
,
,
,
,
,
,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه