اخبار داغ

پیگیری‌ها به بار نشست؛

تنها کتابخانه منطقه محروم مهدی‌آباد در چهارباغ اسفند ۹۹ افتتاح می‌شود/ چشم جمعیت ۲۹ هزار نفری به یک مرکز فرهنگی روشن شد

تنها کتابخانه منطقه محروم مهدی‌آباد در چهارباغ اسفند ۹۹ افتتاح می‌شود/ چشم جمعیت ۲۹ هزار نفری به یک مرکز فرهنگی روشن شد
بر اساس مصوبه جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان البرز، تنها کتابخانه مهدی‌آباد ۱۷ اسفندماه سال جاری افتتاح می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، ۱۹ آبان سال جاری بود که شبکه خبری تیتریک در گزارشی به مهم ترین دغدغه جمعیت ۲۹ هزار نفری منطقه مهدی آباد یعنی کتابخانه نیکه کاره ای که خاک می خورد پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک, , مهدی آبادِ ۲۹ هزار نفری در کرج؛ اسیر بی توجهی مسئولین/ کتابخانه نیمه کاره این منطقه به بهانه نبود بودجه خاک میخورد! + فیلم, مهدی آبادِ ۲۹ هزار نفری در کرج؛ اسیر بی توجهی مسئولین/ کتابخانه نیمه کاره این منطقه به بهانه نبود بودجه خاک میخورد! + فیلم,
 
,
در این گزارش آمده بود مهدی آباد منطقه ای در حاشیه کلانشهر کرج و در همسایگی زندان قزلحصار و ندامتگاه کرج است که از فقدان مراکز فرهنگی رنج می برد.
,
 
,
در این سکونتگاه که با محرومیت فضاهای بازی برای مواجه است تنها یک مرکز فرهنگی به نام کتابخانه وجود دارد که آن هم به بهانه نبود بودجه خاک می خورد و افتتاح نشده است.
,
 
,
با گذشت قریب به ۲ ماه از این گزارش خوشبختانه پرداختن شبکه خبری تیتریک به معضلات منطقه مهدی آباد موجب شد تا روز گذشته بر اساس اعلام سرپرست اداره کل کتابخانه‌ های استان البرز تکمیل کتابخانه این منطقه در دستور کار قرار گیرد.
,
 
,
مهدی آشتیانی در گفتگو با خبرنگار تیتریک، اعلام کرد؛ با اجرای ‏اولویت ‌بندی در فراهم‌کردن زمینه ‌های ارتقاء فرهنگی، شهرداری چهارباغ اقدام به ساخت کتابخانه عمومی استاد شهریار با متراژ بالغ بر ۶۸۰ مترمربع در منطقه مهدی ‌آباد کرده است.
,
 
,
وی ادامه داد: این کتابخانه با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی در حال اتمام مراحل کاری‌ است و به زودی جهت تجهیز به اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان تحویل داده خواهد شد.
,
 
,
آشتیانی اظهار داشت: بر اساس مصوبه جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان البرز در ۱۷ اسفند ماه سال جاری افتتاح و در اختیار علاقه ‌مندان به کتابخوانی و اهالی کتابدوست این منطقه قرار می گیرد.
 
,
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه