اخبار داغ

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خبرداد؛

احداث خط لوله سوخت از شاهرود به علی‌آبادکتول/ مشکلات تامین لوله حفاری "قزل تپه" گنبدکاووس برطرف می‌شود

احداث خط لوله سوخت از شاهرود به علی‌آبادکتول/ مشکلات تامین لوله حفاری "قزل تپه" گنبدکاووس برطرف می‌شود
سنگدوینی با تاکید بر قول مساعد وزیر نفت برای احداث پتروشیمی گلستان گفت: قرار شد با کمک وزارت نفت احداث خط لوله سوخت از سمت شاهرود به علی آبادکتول تکمیل شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رمضانعلی سنگدوینی امروز در گفتگو با خبرنگار گلستان ما؛ درباره دیدار مجمع نمایندگان و استاندار گلستان با وزیر نفت در روز گذشته، اظهار کرد: استقرار دکل حفاری نفت در گمیشان در این دیدار پیگیر شد که استقرار دکل با هزینه بیش از ۱۰میلیون یورو انجام می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما؛,
وی افزود: استقرار دکل که پیش از این قرار بود در اوایل بهمن ماه انجام شود با حدود سه هفته تاخیر، سرانجام در روزهای اخیر انجام  شده و درعمق ۴هزار متری حفاری ها ادامه پیدا خواهد کرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: «پتروشیمی» موضوعی دیگری بودکه با وزیرنفت به گفتگو پرداختیم و از وی برای محصول خروجی اوره و آمونیاک کمک خواستیم و ایشان هم قول مساعد به ما دادند.

وی احداث خط لوله سوخت از سمت شاهرود به علی آبادکتول را موضوع دیگر جلسه با وزیر بیان کرد و گفت: قرار شد با کمک وزارت نفت این خط لوله احداث شود تا سوخت با تانکرحمل نشده و محدودیت با سوخت مایع یا گازوئیل در شرایط اضطرارایجاد نشود.

سنگدوینی با اشاره به ذخیره سازی گاز در منطقه «قزل تپه» گنبدکاووس هم بیان کرد: وزارت نفت آمادگی دارد، مشکلات تامین لوله در بخش حفاری که شرکت مهندسی توسعه شرکت ملی گاز با پیمانکاری بنیاد مستضعفان در حال اجرا دارد برطرف کند.

وی همچنین از قول مساعد وزیر نفت برای پیگیری تانکر سوخت فرودگاه کلاله هم خبرداد.
,
,
,
,
,
,
,
,
,


انتهای پیام/



 
,
,
,
,
,
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه