اخبار داغ

نماینده ساوجبلاغ مطرح کرد؛

ارتقا چهارباغ به شهرستان نباید به تغییر تابلو ختم شود/ لزوم توجه به بحران برداشت بی رویه آب از سد طالقان

ارتقا چهارباغ به شهرستان نباید به تغییر تابلو ختم شود/ لزوم توجه به بحران برداشت بی رویه آب از سد طالقان
علی حدادی گفت: سفره های زیر زمینی طالقان به دلیل برداشت بی رویه آب فقیر شده و میزان دسترسی به آب به حدود ۲۰۰ متر رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از تیتریک، نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی صبح امروز سه شنبه در آئین افتتاحیه فرمانداری شهرستان چهارباغ با اشاره به اینکه مردم باید آثار و تبعات شهرستان شدن این بخش را مشاهده کنند و نباید ارتقا چهارباغ صرفا در حد تغییر یک تابلو باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
علی حدادی به لزوم پاسخگویی به مطالبات مردم چهارباغ اشاره کرد و با تاکید بر اینکه این شهرستان شهدای گرانقدری را تثدیم انقلاب کرده است، افزود: خوشبختانه از ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تن محصول کشاورزی و باغی البرز بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن آن در ساوجبلاغ ، طالقان، چهارباغ و نظرآباد تولید می شود.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه مهم ترین مطالبه مردم مناطق مذکور تخصیص حق آبه سد طالقان است، اظهار داشت: تخصیص آب از سد طالقان را مهمترین مطالبه مردمی دانست و گفت : سفره های زیر زمینی این شهرستان به دلیل برداشت بی رویه آب فقیر شده و میزان دسترسی به آب به حدود ۲۰۰ متر رسیده است.
,
 
,
نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی در خاتمه با قدردانی از استاندار البرز و امام جمعه چهارباغ، تصریح کرد: مردم شهرستان صد هزار نفری این شهرستان تازه تاسیس مطالباتی دارند که باید مورد توجه ویژه مسئولین قرار گیرد و با اعتماد به جوانان با استعداد در عرصه های مختلف از جمله علم و دانش می توان رتبه های خوبی در کشور کسب کرد.
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه