اخبار داغ

با تجمع مقابل فرمانداری صورت گرفت؛

کشاورزان خواستار حفظ سهمیه آب کشاورزی/ مهلت ۱۰ روزه به جهادکشاورزی برای تعیین سهمیه آب

کشاورزان خواستار حفظ سهمیه آب کشاورزی/ مهلت ۱۰ روزه به جهادکشاورزی برای تعیین سهمیه آب
کشاورزان سمنانی در اعتراض نسبت به ممنوعیت استفاده از آب چاه مقابل فرمانداری سمنان تجمع کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، پیش از ظهر امروز کشاورزان سمنانی مقابل فرمانداری سمنان تجمع کرده تا اعتراض خود را نسبت به قطع آب چاه‌های کشاورزی به گوش مسئولان برسانند.

به گفته کشاورزان، کشاورزی استان سمنان با مشکلات زیادی روبروست و ممنوعیت استفاده از آب چاه‌ها نیز بر مشکلات افزوده است. کشاورزان تأکید کردند که قطع آب چاه، مرگ کامل کشاورزی سمنان را رقم خواهد زد.

کشاورزان با تأکید براینکه این تجمع برای حل مشکلات به صورت مسالمت آمیز و با گفت‌وگوی رودرو با مسئولان است، برای رفع این موضوع و حفظ کشاورزی سمنان دو راه پیشنهاد دادند که یکی خرید چاه‌ها برای حفظ ذخیره آّب و دوم حفظ سهمیه مناسب استفاده از آب و عدم قطع آن بود.

به گزارش مرآت، با وجود پیگیری زیاد برای حضور در جلسه میان نمایندگان کشاورزان و فرماندار، اجازه ورود به داخل فرمانداری به خبرنگار ما داده نشد و طی تماس تلفنی پس از پایان جلسه، همتی، روابط عمومی فرمانداری نتیجه جلسه را اعلام کرد و گفت: بر اساس مصوبه جلسه، جهاد کشاورزی موظف است در یک مهلت ۱۰ روزه میزان سهمیه هر کشاورز را تعیین کند و اداره آب نیز اجازه قطع آب در این ۱۰ روز را ندارد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه