اخبار داغ

یکی از ارکان زیست‌بوم بچه‌های مسجد؛ فعالیت در فضای مجازی است

یکی از ارکان زیست‌بوم بچه‌های مسجد؛ فعالیت در فضای مجازی است
نوجوان امروز اگرچه اکنون به سن بلوغ زودرس رسیده است، اگرچه جایی قرار گرفته است که منشا و منبع فساد است و فضای مجازی برای او تبدیل به یک کابوس فرهنگی شده است اما به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) این فضا را باید برای دشمن ناامن کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ «مساجد سنگر هستند سنگرها را پر کنید» این سخن امام خمینی(ره) که در سال‌های جنگ سخت تحمیلی برای مردم گفته می شود راه حلی بود برای رسیدن به یک زندگی سعادتمندان، راه حلی برای دفاع از سرزمین، برای اینکه در اذهان مردم بماند دفاع از اسلام باید در کانون مسجد صورت بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

حالا اما در جنگ نرم رسانه ای هستیم، جایی که دشمن در کمین هر جوان و نوجوانی است تا ایمان آنها را متزلزل کند و راه رسیدن به خوشبختی را از آنئها بگیرد، دشمن می خواهد با سرگرمی جوان ایرانی در بستر یک فضای مجازی او را افسرده و متلاشی کند.

,

نوجوان امروز اگرچه اکنون به سن بلوغ زودرس رسیده است، اگرچه جایی قرار گرفته است که منشا و منبع فساد است اگرچه فضای مجازی برای او تبدیل به یک کابوس فرهنگی شده است اما به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) این فضا را باید برای دشمن ناامن کرد.

,

در همینه رابطه حسین براتی مسئول دبیرخانه شورای سیاست گذاری "فهما" هرمزگان یکی از ارکان زیست بوم بچه های مسجد را فضای مجازی عنوان کرد و گفت: تاکیدات مقام معظم رهبری به قشر  متدین و متعهد جامعه  مبنی بر فعالیت در فضای مجازی دال بر اهمیت این موضوع است و رویکرد جدید ستاد فهمای کشورنیز متاثر از نگاه رهبری و سیاست های کلان حاکمیت و نظام به حوزه فضای مجازی است.

,

مسئول دبیرخانه شورای سیاست گذاری فهما افزود: با اجرای طرح ملی ایران قوی برخی اشکالات سامانه شناسایی شده و پیشنهادهایی از مناطق هشت گانه جمع آوری خواهد  شد که در تدوین طرح فهمای ۲ مد نظر قرار  خواهد گرفت که بیش از ۲/۵میلیون فعالیت از ۲۵ هزار کانون فرهنگی هنری کشور در قالب طرح ملی ایران قوی در سامانه بچه های مسجد به ثبت رسید.

,

براتی ادامه داد: بنابر خودارزیابی کانون‌ها برای اجرای این تعداد برنامه نظیر برگزاری جلسات قرآنی، تفسیر قرآن، دوره های آموزشی، کتابخانه ای، مشاوره ای، اردویی و … قریب به ۷۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

,

وی از رویکرد فعالیت های بومی محلی نام برد و اظهار کرد: این بسته  که از نظام انگیزشی برخوردار است در حال تدوین و برای فهمای ۱۴۰۰ در سامانه بچه های مسجد بارگذاری می شود که هر کانون به اندازه امتیاز کسب شده مورد حمایت قرار می گیرد.

,

مسئول دبیرخانه شورای سیاست گذاری فهما بر پیگیری امور مرتبط با رواق سرود با توجه به میزبانی هرمزگان از جشنواره سرود صدای انقلاب، تکمیل سهمیه راه اندازی کانون های جدید و دریافت مجوز الکترونیک کانون ها تاکید کرد و خاطرنشان کرد: کنگره بین المللی امام سجاد(ع) از برنامه های قوی استان هرمزگان است که در فهمای ۱ به آن توجه نشد در فهمای ۲ به برنامه های شاخص استان ها توجه می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه