اخبار داغ

در روز جاری رخ داد؛

ادامه روند نزولی بورس با افت ۱۱۴۵۰ واحدی شاخص/ انجام ۸۹۲ هزار معامله در بازار سهام

ادامه روند نزولی بورس با افت ۱۱۴۵۰ واحدی شاخص/ انجام ۸۹۲ هزار معامله در بازار سهام
شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز با ۱۱۴۵۰ واحد کاهش به ارتفاع یک میلیون و ۲۴۵ هزار واحد رسید.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار سهام امروز سه‌شنبه مانند دو روز گذشته با افزایش عرضه‌ها آغاز به کار کرد و خریداران با توجه به وضعیت بازار منتظر روزهای آینده ماندند؛ امروز تعداد و حجم معاملات هم به دلیل این شرایط انتظار کاهش چشمگیری داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

معامله گران روز جاری در بازار سهام (بورس و فرابورس) بیش از ۸۹۲ هزار معامله انجام دادند و مالکیت بیش از ۶ میلیارد و ۲۱۴ میلیون سهم هم دست به دست شد.

,

ارزش مجموعه معاملات بورس و فرابورس به بیش از ۱۲ هزار و ۴۳۹ میلیارد تومان رسید که بخشی از این رقم مربوط به فروش اوراق توسط دولت در فرابورس بود.

,

ارزش معاملات خرد سهام هم حدود ۶۳۶۲ میلیارد تومان بود و حقیقی‌ها بیش از ۸۶۶ میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند.

,

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران امروز با ۱۱ هزار و ۴۵۰ واحد افت در ارتفاع یک میلیون و ۲۴۵ هزار و ۸۳۶ واحد ایستاد اما شاخص هم وزن مثبت بود و با رشد ۷۹۸ واحدی به عدد ۴۳۸ هزار و ۳۰ واحد رسید.

, شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران امروز با ۱۱ هزار و ۴۵۰ واحد افت در ارتفاع یک میلیون و ۲۴۵ هزار و ۸۳۶ واحد ایستاد اما شاخص هم وزن مثبت بود و با رشد ۷۹۸ واحدی به عدد ۴۳۸ هزار و ۳۰ واحد رسید.,

معامله گران در بورس بیش از ۴ میلیارد و ۴۹۷ میلیون سهم و اوراق مالی را در قالب ۵۰۹ هزار معامله دادوستد کردند  که ارزش آن به حدود ۴۹۳۶ میلیارد تومان رسید.

,

نمادهای صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، معدنی و صنعتی ‌چادرملو، سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین و پالایش نفت اصفهان با بیشترین اثر منفی در افت شاخص نقش داشتند.

,

شاخص فرابورس ایران هم با ۹۷ واحد کاهش رقم ۱۷ هزار و ۶۳۳ واحد را ثبت کرد.

, شاخص فرابورس ایران هم با ۹۷ واحد کاهش رقم ۱۷ هزار و ۶۳۳ واحد را ثبت کرد.,

معامله گران امروز در فرابورس بیش از یک میلیارد و ۷۱۷ میلیون سهم و اوراق مالی را در ۳۸۳ هزار نوبت و به ارزش ۷۵۰۳ میلیارد تومان معامله کردند.

,

نمادهای بیمه پاسارگاد، پلیمر آریا ساسول، پتروشیمب زاگرس، سرمایه گذاری صبا تامین، ذوب آهن اصفهان و پتروشیمی تندگویان بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند و در مقابل نماد سنگ پروده طبس با بیشترین اثر مثبت مانع ریزش بیشتر شاخص شد.

,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه