اخبار داغ

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان تشریح کرد؛

جزییات پرداخت وام بدون وثیقه به دارندگان سهام عدالت خراسان شمالی/ وثیقه بانکی برای دریافت وام، سهام عدالت متقاضی است

جزییات پرداخت وام بدون وثیقه به دارندگان سهام عدالت خراسان شمالی/ وثیقه بانکی برای دریافت وام، سهام عدالت متقاضی است
ابراهیم قربانی ضمن تشریح جزییات پرداخت وام بدون وثیقه به دارندگان سهام عدالت گفت: وثیقه بانکی برای دریافت وام، همان سهام عدالت متقاضی خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم قربانی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار عصر اترک در این باره اظهار کرد: ایجاد درآمد دائمی برای افراد کم درآمد از اهداف اجرای طرح سهام عدالت بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

قربانی گفت: به تمامی سهام داران سهام عدالت توصیه کرده ایم که سهام عدالت خود را حفظ و از مزایای آن استفاده کنند.

,

وی تصریح کرد: دولت مقرر کرد که برای کمک به حفظ سهام عدالت سهام داران و تامین نقدینگی مورد نیاز آنان، از محل سهام عدالت سهام داران به آنان وام اعطا شود.

,

قربانی بیان کرد: در همین راستا، مقرر شد که به میزان ۶۰ درصد از دارایی سهام عدالت هر سهامداری به متقاضیان دریافت وام، کارت اعتباری اعطا شود.

,

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت خراسان شمالی همچنین اظهار کرد: متقاضیان دریافت وام بر مبنای سهام عدالت، اگر ظرف مدت یکماه کل مبلغ را به بانک بازگشت دهند، از نرخ سود صفر درصد برخوردار می شوند و درصورتیکه مدت زمان بازپرداخت بالاتر از یک ماه باشد، مشتری باید ۱۸ درصد سود بپردازد.

,

وی در ادامه عنوان کرد: دولت تا به کنون با بانک های ملی و تجارت برای اعطای وام به سهام داران متقاضی، قرار داد منعقد کرده و انعقاد قرارداد با دیگر بانک های عامل نیز در حال انجام است.

,

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت خراسان شمالی خاطر نشان کرد: متقاضیان وام باید به درگاه الکترونیکی بانک عاملی که شماره حساب خود را برای دریافت سود سهام عدالت معرفی کرده بودند، وارد شوند و تقاضای دریافت کارت اعتباری را انجام دهند.

,

قربانی در ادامه یادآور شد: وثیقه بانکی برای دریافت وام، همان سهام عدالت متقاضی خواهد بود.

,

وی همچنین توصیه کرد: سهام دارانی که هنوز در سامانه سجام ثبت نام نکرده اند، می توانند به صورت رایگان ثبت نام الکترونیکی را انجام دهند.

,

قربانی درباره تقاضای جاماندگان سهام عدالت برای ثبت نام و برخورداری از سهام عدالت نیز اعلام کرد: در حال حاضر لایحه واگذاری سهام عدالت به جاماندگان در مجلس در دست اقدام است.

,

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت خراسان شمالی در خاتمه درباره نقل و انتقالات سهام عدالت فوت شدگان به وارثان نیز بیان کرد: برای انجام این نقل و انتقالات، سامانه الکترونیکی در حال بارگذاری و راه اندازی است که احتمال داده می شود این امر تا پایان سال جاری عملیاتی شود.

,

قربانی خاطر نشان کرد: تهیه فرم انحصار وراثت برای ثبت نام الکترونیکی نقل و انتقالات سهام عدالت فوت شدگان به ورثه ضروری است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه