اخبار داغ

فرمانده ناحیه مرکزی یزد:

۱۷۰ سری جهیزیه به زوجین یزدی اهدا شد

۱۷۰ سری جهیزیه به زوجین یزدی اهدا شد
جوکار فرمانده ناحیه مرکزی یزد گفت: ۱۷۰ سری جهیزیه برای زوجین نیازمند شهرستان یزد تهیه و تحویل آنها شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، عباس جوکار پیش از ظهر امروز در نشست خبری ستاد یادواره شهدای شهرستان‌های خاتم، مهریز، بافق و یزد دومین کنگره 4 هزار شهید استان یزد با بیان اینکه اقدامات گسترده‌ای در راستای این کنگره در شهرستان یزد انجام گرفته است، گفت: 170 سری جهیزیه برای زوجین نیازمند شهرستان یزد تهیه و تحویل آنها شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

فرمانده ناحیه مرکزی یزد با بیان اینکه 24هزار سبد معیشتی در سطح شهرستان یزد تهیه و توزیع شد، افزود: برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی با نام و یاد شهدا، برگزاری 20مسابقه بین دانش آموزان،  جمع‌آوری 2700 مقاله و دلنوشته دانش‌آموزی ویژه شهدا و تهیه 210 تبلت و تلفن همراه هوشمند و توزیع آن بین دانش آموزان نیازمند برای بهره‌مندی از آموزش‌های آنلاین مدارس طی ماه‌های گذشته در یزد انجام گرفت.

,

وی به حضور بسیار خوب مردم یزد در ختم صلوات شهدایی اشاره کرد و گفت: به نیابت از 4هزار شهید استان یزد، 140 هزار ختم صلوات با مشارکت بسیار خوب مردم یزد انجام گرفت.

,

جوکار دیدار با خانواده 750 شهید شهرستان یزد، قربانی 400 رأس گوسفند و توزیع آن بین خانواده‌های نیازمند شهرستان، توزیع 50 هزار قرص نان به نیت شهدا، ارائه 1400 مورد مشاوره و طبخ و توزیع 14 هزار پرس غذای گرم بین جامعه هدف از دیگر اقدامات انجام گرفته در شهرستان یزد در راستای کنگره 4هزار شهید استان یزد تا این لحظه است.

,

 

,

مردم محوری و خدمت محوری رویکرد کنگره 4هزار شهید استان یزد

, مردم محوری و خدمت محوری رویکرد کنگره 4هزار شهید استان یزد, مردم محوری و خدمت محوری رویکرد کنگره 4هزار شهید استان یزد,

سید محمد رستگاری فرماندار شهرستان یزد در این نشست خبری مردم محوری و خدمت محوری را از جمله رویکردهای کنگره 4هزار شهید استان یزد اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه به ازای هر شهید 40 خدمت در زمینه‌های مختلف برنامه‌ریزی شده بود تا همه اقشار بتوانند مشارکت داشته باشند.

,

وی فضاسازی شهر یزد، دیدار با 2100 خانواده شهید شهرستان یزد، برگزاری 35 مسابقه کتابخوانی، برگزاری 40 مسابقه فرهنگی و هنری و توزیع 70 هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند شهرستان یزد از جمله اقدامات انجام گرفته در کنگره 4هزار شهید استان یزد است.

,

انتهای پیام/خ
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه