اخبار داغ

عنوان برگزیده ۳ اثر جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس در فضای مجازی به سیستان وبلوچستان رسید

عنوان برگزیده ۳ اثر جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس در فضای مجازی به سیستان وبلوچستان رسید
در دومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس در فضای مجازی،عنوان برگزیده ۳ اثر به سیستان وبلوچستان رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، آیین اختتامیه تجلیل از برگزیدگان «دومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس در فضای مجازی» همزمان با ۳۱ مرکز استان در کشور به صورت ویدئو کنفرانس در مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شهرستان زاهدان برگزار شد.

سرتیپ دوم پاسدار« غلام نبی کوهکن»، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان اظهار کرد: عرصه نبرد فکری و اندیشه ای در برابر دشمنان از دیرباز مرهون مجاهدت ها و ایثارگری های بزرگ مردان گمنامی است که از روی عشق به دین و انقلاب پا به عرصه مجاهده نهاده اند.

وی گفت: نبردهای کنونی در فضای مجازی نیازمند نیروهای متعهد و متخصص در حوزه های گوناگون جنگ نرم بوده که بتوانند با دانش، تجربه و تخصص خود سدی در برابر هجمه های فرهنگی دشمن باشند.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
, ,


این مسئول ادامه داد: از استان سیستان و بلوچستان در بخشهای آزاد، موشن گرافیک و پیام رسانها و شبکه های اجتماعی ۳ اثر موفق به کسب رتبه برتر کشوری شدند که همزمان با سراسر کشور تجلیل صورت گرفت.

در این مراسم از پوستر «سومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی» با حضور ادارات، نهادها و سازمان‌ها در سالن جلسات اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی رونمایی شد.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه