اخبار داغ

نماینده مردم نطنز در مجلس:

روحانی در برابر مخالفان و منتقدانش از ظرفیت بالا برخوردار باشد

روحانی در برابر مخالفان و منتقدانش از ظرفیت بالا برخوردار باشد
فیروزی پوربادی گفت: از رئیس جمهور انتظار می‌رود که ظرفیت بالایی در برابر منتقدان و مخالفان خود به نمایش بگذارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، رحمت‌الله فیروزی پوربادی، نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز با بیان اینکه هر سخن و موضع‌گیری رئیس جمهور بازتاب‌های وسیع اجتماعی را در پی خواهد داشت، گفت: از رئیس جمهور انتظار می‌رود که ظرفیت بالایی در برابر منتقدان و مخالفان خود به نمایش بگذارد و به عنوان شخص دوم کشور و نفر اول مدیریت اجرایی، باید نقش پدری را ایفا کند نه اینکه علیه منتقدان و مردم موضع بگیرد و یا توهین کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رحمت‌الله فیروزی پوربادی, شبکه خبری تهران نیوز, شبکه خبری تهران نیوز, شبکه خبری تهران نیوز,

وی افزود: امروز همه آحاد مختلف جامعه اعم از مسئولان و مردم عادی باید حرمت و شأنیت یکدیگر را حفظ کنند به خصوص اینکه دولت و شخص رئیس جمهور باید الگویی برای جامعه باشد.

,

عضو کمیسیون عمران مجلس تأکید کرد: جواب انتقاد را باید منطقی و به دور فحاشی و توهین و یا برچسب‌زنی داد و همچنین باید به ابهامات موجود پاسخ منطقی ارائه کرد تا افکار عمومی مردم و منتقدان اقناع شود.

,

به گفته فیروزی پوربادی؛ رعایت ادب و اخلاق اسلامی یکی از اصول مهم کشورداری است، اما متأسفانه برخی از مسئولان اجرایی از این اصل غفلت می‌کنند و توهین و اهانت از هر نوع آن محکوم است.

,

او بیان کرد که در خصوص رسیدگی به فحاشی و یا توهین مسئولان به مردم هیچ‌گونه خلأ قانونی وجود ندارد و دستگاه قضا به‌عنوان مدعی‌العموم می‌تواند به این قضیه ورود پیدا کند و مجلس هم ابزارهای نظارتی را در اختیار دارد که می‌تواند تذکر دهد و هم برخورد کند.

,

به گزارش تهران نیوز، با توجه به نزدیک بودن پایان دولت دوازدهم لیستی از ۵۴ اهانت حجت‌الاسلام حسن روحانی به مردم، منتقدان و حتی برخی مسئولین و نهادهای نظام دسته‌بندی شده است که ضروری است مجلس شورای اسلامی به‌عنوان مهمترین نهاد نظارتی ورود جدی به این ماجرا داشته باشد.

,

انتهای پیام/*

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه