اخبار داغ

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ خبر داد؛

دستگیری سارقان ۴۰ خودرو در غرب تهران

دستگیری سارقان ۴۰ خودرو در غرب تهران
سرهنگ موقوفه ای از دستگیری 2 سارق حرفه ای خودروی پژو 206 خبر داد و گفت: متهمان به 40 فقره سرقت خودرو در محدوده غرب تهران اعتراف کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تهران پرس، سرهنگ جلیل موقوفه ای، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲ سارق حرفه ای خودروی پژو ۲۰۶ خبر داد و گفت: متهمان به ۴۰ فقره سرقت خودرو در محدوده غرب تهران اعتراف کردند.

وی افزود: در پی افزایش سرقت خودرو در محدوده تهرانسر، تیمی از ماموران کلانتری ۱۵۰ تهرانسر بررسی موضوع را بر عهده گرفتند. در بررسی اظهارات مال باختگان و تجمیع اطلاعات پرونده ها، مشخص شد که خودروهای سواری پژو ۲۰۶ توسط ۲ موتورسوار با استفاده از یک دستگاه موتور سیکلت آپاچی سبز رنگ از محل پارک شده در کنار خیابان سرقت شده اند و در نهایت سارقان با انتقال خودروهای سرقتی به اطراف تهران، پس از اوراق کردن، آن ها را در نقاط خلوت رها کرده اند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ خاطرنشان کرد: طی یک عملیات گسترده با شناسایی محل تردد سارقان تیم عملیات کلانتری تهرانسر موفق شد هر ۲ سارق را در گشت زنی های انتظامی شناسایی و دستگیر کنند. متهمان در بررسی های پلیسی اظهار داشتند، پس از آزادی از زندان برای تامین هزینه های زندگی مجددا به سرقت روی آوردند و با پرسه زدن در خیابان های خلوت خودروهایی که فاقد تجهیزات ایمنی و امنیتی بودند شناسایی و سرقت می کردند و پس از بازکردن تجهیزات، قطعات با ارزش آنها را می فروختند.

این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه متهمان دستگیر شده ۲۵ فقره سابقه کیفری در پرونده خود دارند و در مجموع ۹ سال از عمرشان را در زندان سپری کرده اند، اضافه کرد: هر ۲ سارق به ۴۰ فقره سرقت خودرو ۲۰۶ در محدوده غرب تهران اعتراف کردند. کشف جزئیات پرونده و شناسایی و دستگیری مالخران نیز در دستور کار ماموران کلانتری قرار دارد.

انتهای پیام/

 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران پرس,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه