اخبار داغ

رئیس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری:

رفع مشکلات ناشی از شکستگی لوله نفت مارون در دستور کار قرار گیرد/ کم کاری برخی از ادارات قابل قبول نیست

رفع مشکلات ناشی از شکستگی لوله نفت مارون در دستور کار قرار گیرد/ کم کاری برخی از ادارات قابل قبول نیست
حسینعلی رضایی گفت: در دی ماه سال جاری جلسه اول این شورا با دستور جلسه بررسی مسائل و مشکلات ناشی از آتش سوزی خطوط لوله نفت منطقه میانکوه تشکیل و مصوباتی اتخاذ شد که متاسفانه در این راستا کم کاری صورت گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسینعلی رضایی سرپیری رئیس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در مصوبات جلسه قبل طرح مطلب شد که مدیران دستگاه های اجرایی خساراتی که در طی آتش سوزی لوله نفت مارون به مردم بخش میانکوه و شهر سرخون و همچنین دستگاه ها وارد شده  را به صورت دقیق برآورد و به فرمانداری شهرستان اردل و شورای اسلامی استان جهت پیگیری های بعدی ارسال کنند که متاسفانه  تعدادی از دستگاه ها در ارسال برآورد خسارات کم کاری کرده که باید علت را به صراحت توضیح دهند.

رضایی سرپیری افزود: بنا بر مصوبات جلسه قبل مقرر شد شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه اصفهان تعویض لوله های نفت در منطقه را در اسرع وقت اجرا کند.

وی عنوان کرد: همچنین پیشنهاد داده شد در چارت سازمانی شرکت نفت نماینده ای در استان چهارمحال و بختیاری جهت رفاه حال مردم مستقر شود که علت عدم اجرای این مصوبات را شرکت نفت توضیح دهد.
 
رضایی سرپیری بیان داشت: خدماتی که شهرداری سرخون در پی آتش سوزی لوله نفت مارون در منطقه انجام داده بارز است و از طریق پاسگاه موارد صورتجلسه شد و مصوبه کارشناس رسمی نیز ضمیمه آن است اما چرا تا کنون توسط  شرکت نفت توافقی جهت جبران خسارت شهرداری منعقد نشده؟
               
وی  با اشاره به برآورد خسارات مردمی و نظارت بر وضعیت محیط زیستی تلمبه خانه گندمکار گفت: بنا بر اظهارات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه اصفهان مشکل محل دفن خاک آلوده در تلمبه خانه گندمکار رفع شده در همین راستا  از اداره کل محیط زیست و مرکز بهداشت استان می خواهیم که از محل بازدید و نسبت به تائید موضوع و حل مشکل مردم اقدام کند.
               
رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به مصوبات جلسه قبل این شورا افزود: در این جلسه مشکل آب شرب و کشاورزی منطقه میانکوه بررسی شد که امیدواریم در این جلسات  به نتایج مثبتی رسیده بگونه ای که حرفی برای گفتن به مردم زجر کشیده بخش میانکوه و شهر سرخون داشته باشیم.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه