اخبار داغ

مداح کرمانی:

آزادسازی مددجویان موجب تحکیم بنیان جامعه می شود/ این امر مایه خیر در زندگی ستایشگر اهل بیت(ع) است

آزادسازی مددجویان موجب تحکیم بنیان جامعه می شود/ این امر مایه خیر در زندگی ستایشگر اهل بیت(ع) است
جواد حسینخانی گفت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب در راستای حفظ کرامت خانواده و به ویژه پدر خانواده، چنانچه بتوانیم یک زندانی را به آغوش خانواده بازگردانیم، این امر موجب تحکیم جامعه و خانواده خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد حسینخانی در گفتگو با راه آرمان؛ با بیان اینکه کمک به آزاد سازی زندانیان می تواند در تحکیم بنیان خانواده در شرایط کنونی اقتصادی می تواند بسیار مؤثر باشد، گفت: این امر خدا پسندانه، مایه خیر و برکات در زندگی یک ستایشگر اهل بیت علیه السلام و مداح است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

این مداح کرمانی بیان کرد: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب در راستای حفظ کرامت خانواده و به ویژه پدر خانواده، چنانچه بتوانیم یک زندانی را به آغوش خانواده بازگردانیم، این امر موجب تحکیم جامعه و خانواده خواهد شد.

,

وی عنوان کرد: هدف جامعه مداحان استان در آزاد سازی زندانیان جرائم مالی غیر عمد توجه به فرمان رهبر معظم انقلاب و مشارکت در این امر خدا پسندانه است.

,

حسینخانی با تأکید بر اینکه امام علی علیه السلام مظهر کرامت، سخاوت، مهربانی و دستگیری از مستمندان هستند، خاطر نشان کرد: فردی که که خود ستایشگر و مداح اهل بیت علیه السلام است باید در این امر پیش قدم باشد و بر همین اساس آزادسازی زندانیان را در این روز قرار دادیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه