اخبار داغ

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

پایان قدرت نمائی اعضای باند مسلحانه قاچاق مواد مخدر به عمق کشور/عامل قتل جوان ۳۰ ساله چابهاری در دام افتاد

پایان قدرت نمائی اعضای باند مسلحانه قاچاق مواد مخدر به عمق کشور/عامل قتل جوان ۳۰ ساله چابهاری در دام افتاد
سردار احمد طاهری از پایان قدرت نمائی اعضای باند مسلحانه قاچاق مواد مخدر به عمق کشور و دستگیری عامل قتل جوان ۳۰ ساله چابهاری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: شب گذشته تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های خاش و  سراوان طی یک درگیری سنگین مسلحانه، با اعضای باند بزرگ قاچاق مواد افیونی، موفق به دستگیری ۶ سوداگر مرگ شدند.

وی ادامه داد: در این عملیات ضمن توقیف یک دستگاه خودروی وانت تویوتا و سه دستگاه پژو ۴۰۵، در بازرسی از خودروهای توقیفی، یک تن و یکصد و چهل و هفت کیلو و چهارصد گرم مواد افیونی، به همراه سه قبضه سلاح کلاش با ۷۵ فشنگ و یک قبضه کلت کمری با ۱۱فشنگ مربوطه کشف شد.

طاهری اضافه کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان چابهار نیز عامل قتل جوان ۳۰ ساله چابهاری را پس از ۱۴ روز فرار دستگیر کردند.

وی اضاه کرد: متهم  ۲۷ ساله به دلیل اختلافات قبلی طی یک نزاع فردی با ضربات چاقو این جوان را به قتل رسانده و متواری شده بود که صبح روز گذشته در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش در یکی از روستاهای این شهرستان دستگیر شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه